Xiaomi Pistons V3 (Zwart) Review

RoBroBro 16 november 2016, 521 views

Xiaomi Pistons V3 (Zwart)

Ze zitten ontzettend comfortabel, beter dan de v2. Het geluid klinkt dieper, dat de oortjes ze van metaal zijn voelt goed en de kabel is stevig. De microfoon zit dichter bij je mond, maar ondanks dat had de v2 beter volume. Dit verbaast me een beetje en is niet optimaal.

Pluspunten

• Kwaliteit materiaal
  • Top geluid
  • Stevige kabel

Minpunten

• Microfoon volume

Ik heb ze gekocht als vervanging van mijn Xiaomi Pistons v2 (die het overigens na 2 jaar en zwaar gebruik nog perfect doen).
De specs van de v3 zijn beter en de prijs is ontzettend laag vergeleken met vergelijkbare oortjes.

Ze zitten ontzettend comfortabel, beter dan de v2.

Al met al raad ik iedereen aan om deze oortjes aan te schaffen. Vergelijkbare oortjes van een ander merk zijn zeker twee keer zo duur.

Heb jij ook een Xiaomi Pistons V3 (Zwart)?