Specificaties 1,5 liter rvs kan met 1.800 watt vermogen - Bekijk alle specificaties

Xiaomi MiJia Smart Temperature Control Kettle Review

kanem0chi 25 november 2016, laatste update op 6 maart 2017, 2.433 views

Xiaomi MiJia Smart Temperature Control Kettle

De uitbreiding van Xiaomi naar IoT producten brengt een 'smart' kijk op veel alledaagse producten. Zo ook de Slimme Waterkoker die via de App te besturen is en leuke features met zich meebrengt.

Pluspunten

• Voor net geen drie tientjes (199RMB) een 'slimme' waterkoker
  • De Mi Home Applicatie geeft een goed overzicht van alle Xiaomi IoT producten die je hebt, en vanuit 1 overzicht te besturen zijn
  • Waterkoker voelt goed en degelijk aan, maar ziet er ook mooi uit (persoonlijk)
  • "Triple Security Protection" Geen elektrische schokken gevoeld, geen lekkage waargenomen en automatisch 'power off' werkt goed
  • De dubbele '304' roestvrijstalen aluminum binnenkant ruikt of smaakt niet
  • Buitenkant van de waterkoker is warm wanneer het water kookt, waardoor je niet je handen brandt

Minpunten

• Geen "op afstand aan te zetten" mogelijkheid of tijd wanneer aan te gaan in te stellen (erg jammer!)
  • Chinese stekker (zelf verloopstuk regelen)
  • Mi Home Applicatie moet op 'Mainland China' gezet worden om de App te kunnen gebruiken, applicatie is Engels,maar product pagina in het Chinees

Xiaomi is ondertussen een wereldwijd bekend merk, al heeft het wel hoofdzakelijk zijn focus voor nu op AziŽ gelegd, maar breidt het langzaam uit naar Europa. Xiaomi heeft ondertussen haar producten al in andere landen geÔntroduceerd zoals India en Polen, en heeft het ook al een aantal jaar ervaring met de Chinese buurlanden. Het bedrijf veel smartphones en IoT (Internet of Things) producten geÔntroduceerd in China, al blijft de focus buiten China voornamelijk op Smartphones. Op 29 Maart 2016 heeft het bedrijf een sub-merk aangekondigd, genaamd MIJIA en in deze review zal ik een van de Mijia producten reviewen, de "Xiaomi Mijia Smart Water Kettle”.

Mocht je na het lezen van deze review nou ook net zo enthousiast zijn, dan kan je hem bijvoorbeeld net als ik de Xiaomi Smart Water Ketlle bestellen bij gearbest.com voor maar $49![/b]

Wat is MIJIA?
Mijia is een nieuwe dochteronderneming van Xiaomi, wat betekend in het Chinese: (Xiaomi) ‘Smart Home’. Het is een nieuw ‘Mi’ eco-systeem waar alle IoT producten onder zullen vallen. De sub-brand zal voornamelijk producten verkopen dat door andere partijen zal worden geproduceerd, in samenwerking met Xiaomi. Hierdoor zullen alle ‘smart home’ producten dus dan ook onder vallen. Het logo van Mijia lijkt een beetje op een ‘schild’ en dat is ook de bedoeling, ‘it is as reliable as a shield’

Al het andere dan Smartphones, Televisies en Routers zullen gaan vallen onder dit merk. Een kleine greep wat ondertussen allemaal is uitgebracht: Xiaomi Water Kettle, Air Purifier, Blood Pressure Monitor, Water Purifier, Xiaomi Sign Pen en nog vele andere producten. Het eerste product dat Xiaomi met hun dochteronderneming lanceerde was de ‘Smart Rice Cooker’. Deze bevatte onder andere inductie verwarming, totaal 2450 verschillende verwarming methodes en ook een speciale app werd meegeleverd die de Cooker kan instellen op afstand, alsook de ‘softness’ van de rijst kan bepalen.

Vandaag review ik de Xiaomi Smart Water Kettle, welke een aantal leuke ‘smart’ functies met zich meebrengt, zoals de watertemperatuur op afstand kan reguleren door de Xiaomi Smart Home Applicatie, welke voor iOS en Android beschikbaar is. Verder zit er een "Triple Security Protection" op, waardoor elektrische schokken worden voorkomen, geen lekkage en automatische 'power off' modus. Verdere ‘smart’ elementen zullen in deze review besproken worden.

Sinterklaas is ondertussen in het land, wat betekend dat ook de kerstman om de hoek komt kijken of het zijn tijd al is. Voordat Sinterklaas het land in kwam, had ik gelezen dat Xiaomi de nieuwe water koker had geÔntroduceerd. Nu ben ik zelf niet zo’n thee drinker, maar is mijn vader dat wel, en komen we op een simpel rekensommetje uit: Kerst + Vaders + Thee drinker = de Xiaomi Mijia Smart Water Kettle. Eventjes rondgekeken op verschillende Chinese vergelijking websites en of er coupons beschikbaar waren, en daaruit kwam naar voren dat Gearbest deze het goedkoopst aan kon bieden, omdat met een coupon code nog eens wat vanaf ging.

Aangezien kerst nog iets wat verder weg is, kon ik de goedkopere manier van transporteren kiezen, duurt het verzenden wel wat langer, maar dat maakt niet uit. Omdat ik in Bulgarije woon, gaat het importeren soms wat anders, wat je misschien wel gelezen hebt in mijn blog: Gadget Articles & Reviews: "De inefficiŽntie en bureaucratie bij de douane". Hierdoor duurde het allemaal wat langer, maar is het product goed en onbeschadigd binnen gekomen, zonder enige import belasting betaald te hebben.

MateriaalPlastic buitenschil, koker van aluminium 308
Voltage (V):220 V
Power (W):1800 W
Frequency:50 Hz via bluetooth 4.0
Inhoud:1.5 Liter
Product gewicht:1.24kg
Product afmetingen:25 x 16 x 26 cm (L/B/H)
Kabel lengte:40 CM
Triple Security Protection:waardoor elektrische schokken worden voorkomen, geen lekkage en automatische 'power off' modus

De overige specificaties zijn ook te vinden op de officiŽle pagina van Mi.com (Chinees).

Net als veel andere Xiaomi producten, gaat Xiaomi ook nu weer voor een minimal design. Zo is de doos zoals gebruikelijk wit, vinden we aan twee kanten een foto van de Mi Smart Water Kettle en een sticker met daarop wat specificaties in het Chinees. Verder vinden we aan de boven of onderkant helemaal niks.

De Water Kettle komt in een stevige doos waar binnenin behalve de waterkoker ook nog wat papierwerk vinden, de basis waar de koker op staat en wat bescherming materiaal waardoor de waterkoker tijdens het transport niet beschadigd raakt.

Meer vinden we niet in de doos, en eigenlijk is het gewoon rechttoe, rechtaan. Een waterkoker die 'smart' is.

Als we kijken naar de looks, dan vinden we net als de doos, een naar mijn idee mooi minimalistisch design.

De buitenkant van de waterkoker is gemaakt van mat plastic, terwijl de binnenkant is gemaakt is van dubbele 304 roestvrijstaal en heeft een inhoud van 1.5 liter. De waterkoker gebruikt 1800W op een 220V aansluiting.

Een Mijia logo bevindt zich aan de zijkant, terwijl er aan de andere kant een sticker zit welke de gebruiksaanwijzing weergeeft, alsook de QR-code om en Mi-Home app te installeren.

Aan de onderkant vinden we een sticker dat het product in Augustus 2016 was geproduceerd, alsook een sticker met enkele specificaties.

Op het handvat vinden we de knop om de deksel te openen, en twee knoppen. De bovenste vertaald naar "Measuring each" terwijl de onderste "temperature protection" vertaald. Verder zien we ook het Bluetooth logo, waarover later meer onder het kopje 'connectiviteit'

Aan de binnenkant vinden we drie markeringen welke aangeven hoe vol de koker zit, met respectievelijk 0.5, 1.0 of 1.5 liter. Ook is er nog een markering te zien dat het om het type aluminium 304 gaat.

Het product ruikt niet zoals met sommige Chinese plastic of metalen onderdelen wel eens is en smaakt ook niet. De koker heeft een schenk vorm', hiermee lekt het niet bij het schenken en schenkt het water makkelijk in een glas/beker.

Het platform waar de koker op staat is ook gemaakt van plastic, waarbij de kabel netjes in kan worden verwerkt. Een nadeel is dat het de stekker Chinees is, waardoor je een verloop stukje nodig heb (bijvoorbeeld deze).

Dit is de eerste waterkoker die 'smart' is, was ik toch wel nieuwsgierig naar alle functies die de waterkoker te bieden heeft. Er zijn nog meer Mijia producten onderweg zoals de 'Gateway', 'Yeelight' (een RGB zelf instelbaar licht) en meer.

Allereerst kan je de waterkoker gewoon gebruiken zoals verwacht. Stekker in het stopcontact, aanzetten en wachten tot het water kookt. Simple. as. that.

Als je toch graag gebruik wilt maken van alle features die de Mijia Water Kettle te bieden heeft, dan moet je de waterkoker verbinden met bluetooth via de Mi Home app uit de Playstore van Google (of Mi store, Appstore etc). De applicatie is alleen in het Chinees of Engels in te stellen, maar de pagina van de waterkoker zelf is dan weer deels in het Chinees. Beetje (erg) onhandig.

De waterkoker zal in bovenstaand geval de temperatuur altijd eerst naar kookpunt brengen, om vervolgens terug te zakken naar de ingestelde temperatuur. Welke deze constant kan houden tussen 40 en 90į voor maximaal 12 uur.

De belangrijkste 'smart' functie die de waterkoker heeft, is een ingebouwde temperatuurregeling die tot 12 uur de temperatuur kan regelen. In de applicatie kun je bijvoorbeeld kiezen dat de temperatuur van het water op 80į moet blijven van 1 tot maximaal 12 uur. Mocht je veel thee/koffie/warme dranken drinken of een locatie zitten waar veel personen gebruik maken van warm water, dan is dit de ideale oplossing.

Benchmarking: Met ongeveer 1.5 liter in de koker, brengt de Smart Kettle het water binnen net 5 minuten aan de kook. Of dat een goede prestatie is, geen idee, maar denk het wel. Mijn Antutu benchmark score laten zien dat het een (gemiddelde) maximale score haalt van 98 Š 100į wat toch best knap is ;)

Het gebruik van de waterkoker is makkelijk, simpel in gebruik en ook de applicatie werkt goed. Het mooie van de applicatie is dat je niet alleen je waterkoker kan bedienen, maar ook alle andere Xiaomi apparaten vanuit een overzicht kan aansturen. De waterkoker zelf heeft naar mijn idee een mooie design, voelt goed en smaakt of ruikt het water niet.

De functies die zijn toegepast op de waterkoker zijn interessant, al mist deze wel een belangrijke functie. Een op functie om de waterkoker via de applicatie aan te zetten of deze aan te laten gaan op tijd 'x'. Zo kan het dus zijn dat je ochtends wakker word, maar eerst nog fysiek de waterkoker aan moet zetten. Het zou mooi zijn geweest dat wanneer ik wakker word, via de applicatie de waterkoker aan kan zetten en daarna op een vooraf ingestelde temperatuur kan instellen. Of natuurlijk vooraf op tijd 'x' in te stellen is. Dit lijkt mij niet de moeilijkste functie om in te bouwen, daarom verwacht ik dit wel in een van de volgende software updates.

Omdat Xiaomi zich nog niet uitgebreid op de Europese markt bevindt, is de stekker nog steeds Chinees. Daarom moet je een verloopstukje gebruiken om deze in het stopcontact te kunnen steken. Doordat de waterkoker geen gebruik maakt van mechanische knoppen, is de kans op schokken dan ook nagenoeg uitgesloten.

De watertemperatuur kan tot 12 uur worden gereguleerd door de Xiaomi Smart Home Applicatie, welke voor iOS en Android beschikbaar is en goed zijn werk doet. Het water zelf smaakt of ruikt niet en de waterkoker doet er net geen 5 minuten over 1.5 liter geheel aan de kook te brengen.

De Xiaomi Mi Electric Water Kettle is duurder dan een gewone waterkoker. De slimme functies zijn niet overtuigend genoeg naar mijn idee met het samenhangende prijskaartje en kunnen makkelijk worden uitgebreid, maar je kan natuurlijk ook de waterkoker kiezen voor zijn ontwerp en de veiligheidsvoorzieningen. Mocht je warm water de hele dag nodig hebben voor wat voor reden dan ook, dan is de Mi Smart Water Kettle een goede keuze. Doordat de waterkoker best wel een belangrijke functie mist voor nu (niet of afstaand aan te zetten of tijd in te stellen), geef ik de Mi Kettle 3 sterren. Word deze functie toegevoegd in de volgende update, dan is het meer dan 4 sterren waard.

Zoals altijd, mocht je een vraag hebben, commentaar of vond je de review gewoon top, een reactie word zeer gewaardeerd! Daarnaast ben ik ook benieuwd wat jij van de Xiaomi Smart Water Kettle vindt en/of wat jouw ervaringen zijn. Meer van mij zien op t.net of een review aanvraag willen doen? Breng dan je stem uit. Het is 2 seconde werk, maar daar maak je mij heel erg blij mee:

Thanks,

Martijn

Heb jij ook een Xiaomi MiJia Smart Temperature Control Kettle?

Leuk dat je zoiets een review waardig keurt, maar ehhhhhh... zat hier wel met een big smile.
Wie koopt nu zoiets?
a. geld teveel....
b. koopt alles waar een stekker aan zit en bluetooth/wifi heeft...
c. ?????

Heb je wel eens een kop thee/koffie gedronken van water wat al 10 uur staat te pruttelen (90gr. C)??
Hoe weet je hoeveel water erin zit met maar 3 meetpunten?
Hoop dat er een goede droogkookbeveiliging op zit, zullen best mensen zijn die 0.1 ltr. water erin doen en dan maar op 12 u. op 90gr. C. zetten.... (precies 90gr of plus/min marge?)
Haha, verschillende redenen dat mensen zoiets kopen, en je hebt er zelf al een paar van opgenoemd. Het leek mij leuk om dit als cadeau te geven voor Kerst aan mijn vader, aangezien die veel thee durende de dag drinkt, maar met de afwezigheid van een op afstand of tijd 'x' aan/uit modus, is de waterkoker gewoon net niet wat ik er van verwacht.

Daarnaast, Xiaomi focust op de thuismarkt, China, waar alles nog niet zo erg individualistisch is, en dan ook erg geschikt is om op het werk gebruikt te worden, zodat iedereen de hele dag warm water kan gebruiken voor thee, koffie of bijvoorbeeld melk poeder zoals Xiaomi zelf aangeeft. Verschillende motieven, maar niet zoals hoe wij het gewend zijn in het Westen merkte ik. :)
c. Ik had een nieuwe nodig en voor 27 euro (ik was in china) krijg je een (pers. mening.) hele mooie waterkoker wat ook nog is een leuk speeltje is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet rond heb gekeken in nederland maar dat ik deze waterkoker heel wat beter vind dan die van 2 tientjes van de action (waarvan ik er al 2 heb versleten in 2 jaar)... Zolang je hem voor een leuke prijs kunt krijgen hoef je niet perse meer geld uit te geven dan voor een regulier model bij de blokker.

Wat betreft marge: in mijn korte test daalde de temp. naar 85 gr. en sloeg kort aan om temperatuur naar 90 gr. te brengen.

Wat overigens ook prettig is aan deze waterkoker is dat mijn water veel langer warm blijft (door de isolatie) dan bij de glazen koker die ik voorheen had. En ook heel prettig: bij deze komt het stoom niet langs het deksel naar het handvat naar boven waardoor ik mijzelf regelmatig brand.

Overigens heb ik een hard hoofd in het aanbieden van een op afstand aan/uit modus: hij heeft alleen bluetooth en geen wifi dus als de functie er al zou komen dan word de xiaomi smart home hub waarschijnlijk wel een vereiste.
Ik snap het "smart" gedeelte op een waterkoker nog niet echt... De "smart" functie die er dus nu op zit, is het water warm houden op X aantal graden. Dit lijkt mij ook prima te doen zonder app. Gelukkig geef je zelf ook al aan dat het op afstand en/of getimed inschakelen wel een meerwaarde zou hebben. Verder leuke review! :)
Klopt, het kan gemakkelijk nog 'smarter' zeg maar, en ik had dan ook gehoopt dat deze functies er in zouden zitten. Nu is er gelukkig een grote Xiaomi community die vaak vertalingen doet en apps verbeterd, dus ik ben erg benieuwd of die hier wat mee weten te doen, of dat Xiaomi zelf binnenkort komt met een update waarin dit beide is verwerkt, want dan is de Waterkoker naar mijn idee 'compleet' genoeg om 'smart' genoemd te worden. Anyways, thanks voor je feedback! :)
Ik ben zelf nogal sceptisch over dit soort apparaten. Het is vaak niet meer dan een gimmick en bovendien zijn ze vaak erg gevaarlijk doordat ze slecht beveiligd zijn (ik zeg niet dat dit apparaat dat is).

Zie onderstaand filmpje van de Blackberry security summit:

Voor mij voorlopig geen IoT producten in mijn huishouden :P
Verder een prima review! :)
Dat is met veel nieuwe apparaten altijd zo, eerst een soort van gimmick, later als meer functies zijn toegevoegd, dan ervaren we het als een echte functie. Hetzelfde met de vingerprintscanner op je telefoon of een Smartwatch, steeds meer mensen ervaren dat als normaal en met IoT zak dat vanzelf ook wel komen. :)

Thnx voor je comment :)
Ik heb een waterkoker van de Aldi
Kan temp instellen 30 50 80 of 100
Heeft een warmhoud functie.
En heeft 3000 watt
Binnen 2 minuten 1.5 litter gekookt (lekker sel)
Voor maar 25 euro
Hij heeft wel geen bluetooth maar goed.
Ik zie het nut ook niet, in een waterkoker met bluetooth.
Maar dat terzijde leuke review!.
Is weer iets anders :D
Een +3 _/-\o_
Dank je wel voor je comment en interessant dat je er ook een variant hier van hebt! Wat ik vooral hoopte was dat het een op afstand aan/uit en tijd 'x' functie had, want dat zou betekenen dat het een voor mij een echte toegevoegde waarde heeft. Voor 25§ heb jij een leuke waterkoker, wil je graag een Xiaomi waterkoker, dan kan dat voor omgerekend 30§ haha, ik zou het wel weten :p
Waar kom je erbij dat ie maar 3 tientjes is?

Das toch bijna 6 tientjes... en verder als je verder zoekt is het ongeveer 70 euro...

En je kan um niet eens op afstand aan en uit zetten??? Wat is dan precies het hele smart gedeelte?? Tis me na het lezen geheel niet duidelijk.

Tekens in het chinees... en blijkbaar moet ik me zorgen maken over schokken...

En wat ik helemaal mis in deze iot device bespreking...

Wat zend de app van xiaomi naar huis?
Kan ik het in mijn bestaande smarthome controller integreren?
Is het protocol open?

En moch je de ketel houden aan het eind of moest je um terug geven?
Je kan de waterkoker op verschillende manieren bestellen, zo kan dat bij Gearbest, maar ook bij Xiaomi waar deze 199RMB is (~27,50E): http://www.mi.com/kettle/. Daar komt alleen wat bij kijken, omdat je een Chinees adres moet hebben, en daarvoor Chinese forwarder kan gebruiken. Deze ontvangt het product voor je, en verstuurd dit voor jou door naar Nederland. "basetao.com" is bijvoorbeeld zo'n service. Verzending is daarnaast altijd goedkoop vanuit China. :)

Het Smart gedeelte voor nu is dat je alleen het water voor lange tijd (lees minimaal 1 uur, tot maximaal 12 uur) warm kan houden. Zoals je misschien in mijn review hebt gelezen mis ik inderdaad de functie van op afstand aan/uit te zetten, alsook een tijd 'x' in te stellen om automatisch aan te gaan. Als conclusie heb ik dan ook geschreven dat dit het apparaat net niet slim genoeg maakt, en ik ook niet 100% tevreden ben over het apparaat, maar als Xiaomi eenmaal dit toevoegt in de Mi Home applicatie als functie, dat ik dan het apparaat 4 sterren kan geven.

De Waterkoker is daarnaast ook alleen via de Mi Home applicatie te bedienen, omdat ze zelf een groot aantal IoT producten hebben, en een eigen platform dan waarschijnlijk aantrekkelijker is.

Je moet je juist geen zorgen maken over schokken, omdat er geen losse knoppen op zitten waar je een schok van kan krijgen. En die Chinese tekens ben ik vergeten te vertalen en toe te voegen aan de review, zal ik zo eventjes doen. De tekens zijn knoppen waar je de waterkoker mee aan kan zetten (dichts bij de body) en water warm kan laten houden totdat je het uit zet (dichts bij het handvat). Als ik later vandaag tijd ervoor heb, dan voeg ik dit eventjes toe.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker voor je is :)
Aluminium binnenkant. Aluminium is in grote hoeveelheden niet goed voor je. Aluminium lost een heel klein beetje op, dus ik zou er niet te lang water in laten staan en goed omspoelen na het ontkalken. Want aluminium lost beter op met een hoge zuurgraad (en hogere temperaturen).

Die onzin over aluminium pannen is redelijk ongegrond (bron: voedingscentrum), maar hier staat wel continue water in.

PS "niet of afstaand aan te zetten of tijd in te stellen" ik denk dat je aan het einde wat concentratie miste, want die zin begrijp ik niet;ik vermoed dat het "op afstand" moet zijn.
Thanks voor het stukje uitleg over aluminium! #wistikniet :)

Wat betreft het op afstand aan te zetten via de app, alsook de mogelijkheid om een tijd te kunnen instellen wanneer de waterkoker (vooringesteld via de app) aan zou moeten gaan zal ik zo eventjes verduidelijken. :)
Tof tof! Een review over een slimme waterkoker, je komt alles tegen op Tweakers.. Hopelijk kunnen ze nog wat dingetjes toegevoegen. :)
Thanks voor je comment, en ja, ik hoop dat ze die twee functies toevoegen, maakt de waterkoker meer compleet en kan ik hem echt "smart" noemen. :)
Hoi,
Leuke review !
We zijn inmiddels wat verder en ik vroeg me af of je inmiddels ook de Smart Home Gateway hebt en of je die getest hebt met de waterkoker.
Indien zo, komt er nog een review over de smart home gateway en maakt die je waterkoker smarter (waarschijnlijk staat de waterkoker inmiddels bij je vader, maar je zou hem zomaar toch getest kunnen hebben :) )
Hi Marcel!

Thanks voor je vraag! :) Ik heb de Gateway thuis, maar ik vind de functionaliteit een beetje beperkt, als je niet de randapparatuur erbij hebt zoals een motion sensor, deurbel, IP camera etc. Die heb ik dan erbij aangeschaft, om zo een goed beeld van de gateway te krijgen, want zonder dat stelt het niet heel veel voor om eerlijk te zijn. Als je nog meer vragen hebt, dan hoor i het graag! :)
Hoi Kanem0chi,
Bedankt voor je antwoord. Ga je nog een review schrijven over de Gateway ?
Ik heb ondertussen zelf ook Gateway, motionsensor, deurbel, contactdoos, IP camera en temp.sensor besteld om te testen, want je komt weinig reviews tegen van het systeem.
Op Youtube wel wat filmpjes over uitpakken en instellen, maar niet echt een verhaal over de werking.
Kun je bv de Yeelight lampen nu ook op afstand bedienen via de smartphone (zoals bv met KlikaanKlikuit icm een octopus, dus als ik niet thuis ben) of is het echt alleen een afstandsbediening voor je verlichting terwijl je thuis zit.
En nog steeds benieuwd of de waterkoker icm de Gateway slimmer is geworden (dus bv. ook dat je ´m alvast kan aanzetten met de app op de smartphone terwijl je nog onderweg bent ).
groet,
Marcel

PS.
Nog een vraagje over de Gateway ; gebruik je hem ook als radio of niet ?
Zo ja... hoe is dan het geluid dat er uit komt ?

[Reactie gewijzigd door pcmarcel op 13 maart 2017 20:14]

Vraagje, welk product is nou eigenlijk de deurbel?
De deurbel zit in de Gateway.
Je kunt via de Mi Home app dan een scene instellen dat als er een bewegingsmelder of deurcontact afgaat, dat dan de bel afgaat.
Maar je kunt natuurlijk ook een draadloze schakelaar gebruiken.

Er is geen aparte deurbel als dat je vraag is.
Dat zit in de Gateway (net als bijv. ook een sirene voor een alarm)
Waar is de koker nou van gemaakt? In de specificaties zeg je Aluminium 308, onder design is het RVS 304 en later heb je het ove ALuminium 304. Het zou handig zijn de juiste spec te noemen, of in ieder geval uitleggen waarom er 3 verschillende genoemd worden.

Daarnaast mis ik hoe nauwkeurig hij is. Leuk dat er geclaimd wordt dat water 12 uur lang tot op de graad nauwkeurig warm wordt gehouden, maar is dat ook echt zo? Is het water echt 12 uur lang 80 graden als je dat zo instelt?
Hoi!

Vraagje hoor! We zijn nu inmiddels in april en vroeg me af of de kettle al en belangrijk update heeft gekregen? Zoals de 'op afstand laten koken' functie? Want dacht er aan om het aan te schaffen.. En dit feature zou wel echt het verschil kunnen maken haha!

Trouwens eerste reactie op tweakers, speciaal om dit te vragen aangemaakt haha! Een grote fan van xiaomi. :)

Zie uit naar meer reviews, een echt mooi review is dit trouwens.

Groeten
Ha Sultan! Of kan ik je gewoon Yasin noemen? haha!

Super dat je een reactie achter heb gelaten en speciaal daarvoor aangemaakt haha! Meer van mijn Xiaomi reviews vind je hier: https://tweakers.net/productreview/user/252337/

Wat betreft de update, er zijn verschillende updates geweest, maar geen "op afstand aan te zetten" functie :((

Als je meer vragen heb, laat maar weten! ik help je graag
Haha ja noem me maar gewoon Yasin! ;)

Klopt, heb de link stiekem in mijn bladwijzers staan en probeer nu een rss-feed er op te zetten. :) Kijk erg uit naar je volgende reviews!

Okť, erg jammer dit. Want zat te twijfelen om of dit aan te schaffen, of de slimme weegschaal van Xiaomi, na dit te lezen heb ik net toch de slimme weegschaal besteld.
Bedankt voor je snelle reactie.

Hoop stiekem eigenlijk ook ooit op een review van de xiaomi tv.. :)

Heb nu een hoop spullen van ze. Onderweg zijn nu de powerbank van 20.000, de slimme weegschaal en de auto adapter met bluetooth.
Hoi Yasin,

Je zou het op afstand bedienen kunnen doen door het appraat via een Xiaomi smart plug van stroom te voorzien.
Hoi,

Hey dat is een hele goeie!
Ik ga er even naar kijken!

Groeten,