Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs) Review

MartineheetikNewbie 11 november 2016, 53 views

Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs)

Fijne smartwatch, met vele mogelijkheden..

Pluspunten

• Helder scherm
  • Eenvoudig in gebruik
  • Eenvoudig en snel opladen

Minpunten

• Bind vaak niet automatisch met bluetooth
  • Geen usb powerblok bijgeleverd
  • Kan alleen laatste bericht lezen

Ik had al de eerste gear Fit . Dit model is veel mooier qua vormgeving, helder display en vele mogelijkheden. Wat ik jammer vind is dat als ik meerdere appjes ontvang ik alleen maar de laatste app kan lezen. Dit was bij mijn eerste gear Fit niet. Nu kan ik vaak nog niet zien of het belangrijk is dat ik mijn telefoon ermoet bijpakken. Ook ben ik niet tevrede over de batterij duur. Na 2 dagen moet ik echt weer opladen. De nieuwe oplaad mannier vind ik wel echt eenenorme verbetering, al miste ik wel de usb powerblok. Ik heb in het begin steeds de kabel in het laad blok van mijn telefoon gedaan, maar daardoor is het ook gebeurt dat ik vergeten was om deze weer terug te stoppen, en had ik dus een lege telefoon. En met een goedkope usb lader die ik nog had duurde het weer enorm lang voordat hij vol was. Ook heb ik regelmatig gehad dat hij niet meer automatisch rbinding maakte met mijn telefoon (samsung s6 ) en dat ik deze weer handmatig moest koppelen..Heel vervelend Nu lijkt het alsof ik alleen maar negatief ben over deze Gear Fit, maar dat is zeker niet waar. Het is een zeer prettig horloge, met vele mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik..Zover ik kan nagaan is hij erg naukeurig. Draagt ook fijn en kun je uit vele trainings opties kiezen..

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs)?