Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs) Review

CyrenaicaNewbie 11 november 2016, 44 views

Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs)

Super compleet horloge. Je kunt gaan sporten zonder mobieltje. Mooi scherm! Jammer dat de ski functie (nog) ontbreekt. Hopelijk zit deze er bij een update snel bij!

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Super design
  • Sterke batterij

Minpunten

• Spraak-functie zou geweldige aanwinst zijn
  • Ski functie ontbreekt

Erg tevreden over deze sportwatch. In eerste instantie had ik verwacht dat de band nog wel eens los zal laten, maar dat is nog nooit gebeurd. Doet wat een sport horloge hoort te doen en meer! Erg mooi vormgegeven! En leuke nieuwe wijzerplaten zijn gemakkelijk te downloaden. Ik ben heel tevreden!

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs)?