Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser HD 461i (Grijs, Zwart) Review

Drvagax 3 november 2016, 226 views

Sennheiser HD 461i (Grijs, Zwart)

Uitstekende headset met prachtig geluid, een zuivere bass en een lichte body. Hij valt een beetje tekort bij het geven van dat kleine extra stootje in de bass en dat hij er wat goedkoop aanvoelt en uitziet.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Kabel is vervangbaar
  • Goede kwaliteit in-line remote

Minpunten

• Goedkope behuizing
  • Bass net niet denderend genoeg

Gekocht omdat mijn HD 451 het begaf. De bass in mijn HD 451 is raar genoeg dieper dan de bass in deze headset maar de bass vult goed aan in de HD 461 terwijl die in de 451 soms de bass overmeesterd, als je wel eens zo een Razer headset hebt gehad weet je misschien wat ik bedoel met bass die iets te krachtig is..

Maar goed, volgens de bass test haal ik ongeveer 20 Hz en daarna is het stil, de behuizing is licht wat een plus punt is maar als je hem zo op pakt lijkt het meer een 20 euro headset dan een 70 euro headset.
Ik ben in ieder geval dik tevreden en geef het 4 sterren, één ster minder omdat ik de bass ietsjes te zwak vind en omdat het niet echt aanvoelt als een premium headset (maar dat is het wel!)

Heb jij ook een Sennheiser HD 461i (Grijs, Zwart)?