Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs) Review

LadyFrannieNewbie 31 oktober 2016, 110 views

Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs)

Mooie activitie tracker, super design

Pluspunten

• Design
  • Andere frontjes via je telefoon (ook gratis) te installeren
  • Navigatie
  • E-mail en app kort gemeld
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Accuduur
  • Bevestiging bandje

Ik had voorheen een Polar Loop, dus was al enthousiast over het bijhouden van mijn dagelijkse activiteiten. Maar nu met de Samsung Gear Fit2 nog meer. Hij is compact en voelt heel fijn aan om de pols. De sluiting vind ik nog wat dubieus maar blijft vooralsnog goed zitten. Ik merk dat ik nu minder op mijn telefoon kijk omdat ik snel en klein de belangrijkste berichten op mijn GearFit krijg. Echt top.
Traplopen is voor mij niet accuraat.. soms 2 en opeens 200 dus dat is niet echt consequent maar de polshartslagmeter is dan weer een super pluspunt.
Ik heb hem hoog ingesteld zodat ik gemotiveerd blijf om mijn dagelijkse beweging te monitoren.
Maar ook met sporten is het super.. geen gesleep meer met de telefoon. Navigatie, muziek enz komt nu uit mijn horloge! Heerlijk.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs)?