Specificaties Mono speaker - Bekijk alle specificaties

Gear4 HouseParty 4 Evo (Zwart) Review

MartijnvdvenNewbie 30 oktober 2016, 110 views

Gear4 HouseParty 4 Evo (Zwart)

Een luxe speaker voor een lage prijs!

Pluspunten

• Luxe ijzeren rand
  • Dock
  • Prachtig geluid
  • FM-tuner
  • Equalizer
  • Kan erg hard

Minpunten

• Storende trilling bij diepe bass

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik heb deze speaker nu ongeveer 5 jaar. Ik heb deze speaker destijds gekocht voor maar 20 euro bij de Intertoys. Deze box heeft een luxe look met de ijzeren rand. Ook fijn dat er een equalizer in de speaker zit, bijvoorbeeld: Bass, Classic, Pop, Jazz etc. Ook zit in deze speaker een aux ingang. Ik gebruik deze speaker met mijn playstation om games te spelen, met mijn iPhone om muziek te luisteren en met de tuner om naar de radio te luisteren. Bij een extreem lage bass en als het volume heel hard staat kan je trillingen horen, al is dit alleen zo als er een telefoon op de dock staat.

Heb jij ook een Gear4 HouseParty 4 Evo (Zwart)?