Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large Zwart (Grijs, Zwart) - Reviews

Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large Zwart (Grijs, Zwart) Review

hlvaneNewbie 29 oktober 2016, 114 views

Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large Zwart (Grijs, Zwart)

heel mooi design en raad het iedereen aan die wat aan zijn gezondheid en/of conditie wil gaan doen.

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • goede gps

Minpunten

• oog van bandje

De samsung gear fit 2 nu (bijna) 2 weken in mijn bezit en ik moet eerlijk zeggen dat het boven mijn verwachting is. Ingebouwde navigatie is zeer zuiver en geeft de ronde nauwkeurig aan.als je een berichtje op je telefoon krijgt krijg je de melding meteen binnen op je gear fit 2 en je kan dan via de gear fit antwoord geven, echt super! Hartslag, aantal stappen, alles houd hij bij! Toch wil iktoch ook een woordje van kritiek uiten, bij een helder (zelf uitgekozen) wijzerplaat kan je het scherm niet dimmen en het “oog” waar het bandje doorheen gaat had van mij wel iets luxer gekund. Maar al met al een super apparaat.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large Zwart (Grijs, Zwart)?