Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs) Review

ikwaijtaalNewbie 26 oktober 2016, 63 views

Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs)

Het design is mooi en hij draagt erg prettig. De bediening is even een kwestie van uitvogelen, maar daarna vrij simpel te gebruiken. Ik mis wel een blue tooth headset en heb daardoor nog niet de muziek functie uit kunnen testen helaas.

Pluspunten

• mooi design
  • tochscreen
  • duidelijk scherm

Minpunten

• bandje gaat makkelijk los
  • accu
  • geen headset

Hij gaat redelijk lang mee (een dag of drie) nadat hij opgeladen is mits je continu bluetooth en wifi aan hebt staan dan is het ongeveer een dag bij mij. Het is leuk dat hij zelf opmerkt wanneer je aan het fietsen bent etc. Ik heb hem getest tijdens het hardlopen, wandelen, pilates en fietsen en dat werkt allemaal prima. Minpuntje vind ik dat de sluiting redelijk makkelijk los schiet. Dat is bij mij nu al twee keer gebeurt. Ik zou hem daardoor niet aanraden voor mensen die bijvoorbeeld mudruns en obsticle runs doen want dan ben je hem zo kwijt. Verder is het prima apparaat voor een mooie prijs. Het is echt een activity tracker met leuke extras maar voor echte sporters is het denk ik niet voldoende.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gear Fit 2 Small (Grijs)?