Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large (Grijs) Review

HoekerdjeNewbie 25 oktober 2016, 71 views

Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large (Grijs)

Pluspunten

• Comfortabel
  • Mooi
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• batterij toch snel leeg

Ik heb het horloge nu bijna 2 weken in gebruik. Hij bevalt mij goed. Hij doet wat hij moet doen. Meet je hartslag, telt je stappen. Hij kan bij een aantal sporten specifiek bijhouden hoeveel calorieen je verbrandt. Zelfs een slaapregistratie is mogelijk. Je kunt hem synchroniseren met je telefoon. Dit werkt echt heel makkelijk. Er zijn veel mogelijkheden en alles is zeer gebruiksvriendelijk. Bovendien oogt hij mooi en draagt hij zeer comfortabel. Het opladen gaat vrij makkelijk met de bijgeleverde lader. Je klikt het horloge er als het ware in.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gear Fit 2 Large (Grijs)?