Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 256GB Review

chris99 4 oktober 2016, 325 views

Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 256GB

Dit is een geweldige computer met een fijn OS en is zeker een aanrader voor als je het geld hebt.

Pluspunten

• MacOS
  • bouwkwaliteit
  • SSD
  • prima CPU
  • geweldig beeldscherm
  • start heel snel op

Minpunten

• sommige programma's zijn er niet voor mac
  • de prijs
  • voor gamen geen goede keuze

Na de MacBook Pro 13' twee maanden te hebben gebruikt ben ik er nog steeds even enthousiast als aan het begin.
Aan MacOS was ik erg snel gewend en was ook snel gewend aan het trackpad.
Voor gamen moet je deze laptop niet kopen maar voor editen en school werk is het een prima apparaat.
Ik doe zelf de opleiding 'Applicatie Ontwikkelaar' en heb nog geen problemen daar mee gehad, daar buiten heb ik paar lichte problemen gehad maar dat licht meer aan mijn gebruik en waren dan ook snel weer opgelost.
Je betaald wel wat meer dan voor andere laptops maar naar mijn mening is dat het wel waard omdat het OS gewoon heel fijn werkt en licht is waardoor je niet extreem hoge specs nodig hebt.

Als je opzoek bent naar een laptop om te editen of school werk is dit zeker een aanrader
als je het geld er voor hebt. als je hem ook voor gamen of andere software die niet beschikbaar is(moet je ff van te voren kijken of de meest belangrijke software beschikbaar is) dan kan je beter even verder zoeken.

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 256GB?