AMD Athlon 64 3000+ (S754, 2.0GHz, 512KB, 400MHz Bus, 89W) Review

Rakkertje132 18 oktober 2005, 312 views

AMD Athlon 64 3000+ (S754, 2.0GHz, 512KB, 400MHz Bus, 89W)

Pluspunten

• Hij is goed overclockbaar een 250mhz is met een arctic freezer 64 bij mij makkelijk te halen, hij loopt onbelast dan op ong 36graden en belast tussen de 40 en 42 graden.
  • verder is over de prijs niet te klagen, nadeel ertegenover is dat de So754 zijn beste tijd vort heeft gehad.
  • Mijn pc is nog nooit vast gelopen goede bios instellingen zijn van belang.

Minpunten

• Hij heeft bij mij op 2 moederborden gezeten de asus k8v-x en mijn nieuwe de asus k8n4-e deluxe met nforce 4 chipset.
  • Op het oude moederbord is overclocken breeder mogelijk op nieuwere moederborden is hij minderstabiel, maar dat is waarschijnlijk omdat de nforce 4 chipset zwaarder is en meer warmte produceert

Ik heb deze processor inmiddels 1 jaar, ik ben er zeer over te spreken...

Mijn pc is nog nooit vast gelopen goede bios instellingen zijn van belang.

Heb jij ook een AMD Athlon 64 3000+ (S754, 2.0GHz, 512KB, 400MHz Bus, 89W)?

Die negative eigenschappen hebben weinig met de processor zelf te maken lijkt mij zo....