Arctic Cooling Copper Silent 2 (Socket A) Review

Nivado 18 oktober 2005, laatste update op 29 januari 2010, 195 views

Arctic Cooling Copper Silent 2 (Socket A)

Pluspunten

• STIL
  • koel
  • makkelijke installatie

Minpunten

• (niet instelbaar)
  • (niet modbaar)

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Ik heb deze koeler ruim een jaar ingebruik op een XP 2400+. Ik was opzoek naar een stille koeler voor maximaal 15 E. Deze Koeler is echt geruisloos en koste destijds slechts 12 E. Ook houd hij de CPU goed koel op 30 a35 graden. Ook weet de koeler de boel overclocked koel te houden. De 2400+ op 2700+ wordt met deze koeler niet warmer dan 43 graden celcius.

De installatie is simpel met de bijgeleverde koelpasta en de standaard Skt A klem. De 8 cm Fan draait standaard 2200 RPM en is daarbij onhoorbaar. De snelheid van de fan is standaard niet instelbaar, maar dat is voor mij ook niet nodig.

Heb jij ook een Arctic Cooling Copper Silent 2 (Socket A)?