Specificaties Single core @ 2GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Athlon XP 2400+ (S-A, 2.0GHz, 256KB, 266MHz FSB, 68W) Review

Nivado 18 oktober 2005, laatste update op 29 januari 2010, 215 views

AMD Athlon XP 2400+ (S-A, 2.0GHz, 256KB, 266MHz FSB, 68W)

Pluspunten

• Koel
  • Makkelijk overclocken met lucht koeling
  • Goedkoop

Minpunten

• 256 KB Cache

Ik heb deze Processor nu ruim een Jaar. Eerst op een ECS bordje en later op de A7V880 van Asus. Deze processoer blijft @ stock speeds heerlijk tussen de 30 en 35 graden met een Arctic Cupper silent 2. Na de FSB opgevoerd te hebben van 133 naar 166 en de Multiplier van 15 naar 13 te hebben verlaagd, loopt de CPU nu op 2158 MHz. vergelijkbaa met een 2700+. Bij het nog verder verhogen van de CPU snelheid wordt de cpu instabiel onder belasting. Waarschijnlijk wil hij nog wel verder als ik de Core voltage verhoog, maar dit heb ik nog niet geprobeerd.

De snelheid is goed hij kan (mede dankziuj de x800 pro en de 1024M ram) goed meekomen in games. ik merk alleen af en toe dat ik maar 256 KB cache heb.

Heb jij ook een AMD Athlon XP 2400+ (S-A, 2.0GHz, 256KB, 266MHz FSB, 68W)?