Sony Xperia XA Zwart Review

KamarashhNewbie 20 september 2016, 1.376 views

Sony Xperia XA Zwart

Ik heb mijn toestel nu een week, en ik vind het een aardig toestel. Mooi geluid en erg goede camera. In gebruik lekker vlot. De batterij is alleen erg matig (halve dag leeg). Helderheid scherm niet goed aan te passen. conclusie: Mooi toestel voor deze prijs.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed geluid
  • Goede camera
  • Lekker vlot

Minpunten

• Accuduur
  • Instellingen helderheid scherm

Ik heb mijn toestel nu een week, en ik moet zeggen dat ik het een aardig toestel vind. Het toestel heeft een mooi geluid en een erg goede voor en selfiecamera. In gebruik is het ook erg handig. Tot nu toe is het toestel lekker snel en apps werken goed.

Alleen zijn er een aantal minpunten aan het toestel. Zo vind ik de batterij erg matig. Het toestel is bij mij binnen een halve dag leeg. Ik zet zelf altijd mijn schermlicht op het laagst, maar ook daar had ik een beetje problemen mee. Je kan het toetstel namelijk op aanpasbare helderheid zetten (optimaliseren voor beschikbaar licht) en je kan dat ook uitzetten. Maar nooit krijg ik de helderheid zo laag als het toestel eigenlijk kan.

Al met al vind ik het een erg mooi toestel. Het ligt lekker in de hand, het design vind ik persoonlijk erg mooi en het werkt lekker vlot. Dus wel een aanrader voor deze prijs!

Heb jij ook een Sony Xperia XA Zwart?

Is deze telefoon niet een beetje aan de prijs als je hem qua specs vergelijkt met bijv een Nexus 5X of Moto G4? Mogelijk dat je op dergelijke dingen in kan springen. Wat benchmarks draaien en kijken wat de resultaten zijn. Afbeeldingen doen het ook vaak goed bij een review. Wat was je vorige toestel, waar vergelijk je het mee en wat maakt het "lekker snel"?

[Reactie gewijzigd door Raznov op 20 september 2016 10:46]