Specificaties Multifunctioneel, WiFi max. 1,9Gbps - Bekijk alle specificaties

Asus RP-AC68U Wi-Fi repeater Review

SPARTAN_GIV 20 september 2016, laatste update op 28 oktober 2016, 902 views

Asus RP-AC68U Wi-Fi repeater

Mooie vormgeving maar om smaak valt te twisten natuurlijk. Fast, alles was zo in gesteld. Ik zelf gebruik hem als Acces point voor de 2e verdieping. Voelt robuust en degelijk gebouwd aan. Geschikt om in de kamer te zetten, niet veel groter dan een kleine vaas.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Rode Led is uit te schakelen
  • Makkelijk in te stellen
  • Hoge snelheid & Range

Minpunten

• Kan niet opgehangen worden aan de muur
  • PAS OP mensen met een RT-AC88U Zie reactie

Beheerbaarheid Score: 5

Heb jij ook een Asus RP-AC68U Wi-Fi repeater?

Je kan dergelijke apparatuur natuurlijk altijd op simpele wijze via een plankje (met of zonder gaten voor kabels) aan de muur jengelen als deze niet voorzien is van eigen ophanging. Desalniettemin mag dat best als minpunt worden gezien voor routers/repeaters..

[Reactie gewijzigd door ToFast op 20 september 2016 12:58]

Nee precies, voor mij is het geen min punt maar ik kan me voor stellend dat er mensen zijn die dat wel verwachten van een repeater/acces point in deze prijs klassen.
Voor de RT-AC88U gebruikers ter info
ASUS CASEID=

Geachte heer SPARTAN_GIV,

Bedankt voor uw email.
Dit is een helaas een bekend probleem in deze configuratie. Wij hebben hiervoor al meerdere malen tickets doorgezet naar ons hoofdkantoor. Zij hebben hier echter nog geen oplossingen voor en zeggen dat dit naar specificaties is. Ik heb uw verzoek dan ook doorgezet.
Ik vind het erg vervelend alleen kunnen wij hier op dit moment nog geen oplossing voor aandragen,

Met vriendelijke groet,

Asus Technical Support Site: http://support.asus.com

From: SPARTAN_GIV
Sent: 2016-10-26 20:22:31
Subject:<TSD>Wireless RP-AC68U

Apply date : 2016/10/26 18:24:30(UTC Time)

[Productgegevens]

Product Type : Wireless

Productmodel : RP-AC68U

Besturingssysteem : Windows 10 64bit

[Probleembeschrijving]

De Situatie is als volgt we hebben een RT-AC88U met daar aan bekabelt een RP-AC68U daarom staat deze in de Acces point modus. Het probleem is als volgt. Het overschakelen van de wifi van de AC88U naar de RP-AC68U duurt heel lang en ook andersom. Terwijl ik
deze 2 modules net gekocht heb om een betere dekking te krijgen met goede roaming ondersteuning. Ook kan ik niet op de NAS komen als ik verbonden ben met de RP-AC68U maar kan ik wel anderen apparaten zien die aan de RT-AC88U verbonden zijn. Van daar dat ik denk dat er iets mis gaat met de AP modus.

[Overige info:]

- Op de RT-AC88U Firmware Version:3.0.0.4.380_3941

- Op de RP-AC68U Firmware Version:3.0.0.4.378_394

Graag hoor ik van u mocht u meer willen weten dan hoor ik het graag.

[Reactie gewijzigd door SPARTAN_GIV op 28 oktober 2016 15:08]

@SPARTAN_GIV

Is het probleem icm de RT-AC88U inmiddels al opgelost? Ik was namelijk van plan deze repeater ook aan te schaffen.

ik zie namelijk dat 2017/06/13 Versie 3.0.0.4.382.10513 is uitgebracht.

[Reactie gewijzigd door Freefrags137 op 27 juni 2017 14:46]

Beste,

Vandaag getest, leek niet meer van toepassing momenteel met laatste firmware.

Mocht het na aanschaf wel probleem zijn gewoon gebruik maken van je retour recht ;)

Met vriendelijke groet,

SPARTAN_GIV

Voor als nog laat ik het probleem even staan zo dat mensen zich hier bewust van zijn met de aanschaf.

Bedankt voor jullie reacties!

[Reactie gewijzigd door SPARTAN_GIV op 30 juni 2017 18:22]