JVC HA-FX40 (Rood, Zwart) Review

-RdV- 15 september 2016, 117 views

JVC HA-FX40 (Rood, Zwart)

Hele fijne dopjes en zeker voor de prijs. In zijn prijsklasse zeer zeker de dopjes die ik zou aanraden.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Inbrandtijd
  • Lak is niet erg slijtvast

Hiervoor heb ik verscheidene dopjes gehad uit hogere prijsklassen zoals de Bose IE's en de Sennheiser ie6. In vergelijking daarmee valt de JVC in de zelfde categorie als de Sennheisers kwa geluidsbeleving.

Het inbrandingsproces is wel duidelijk merkbaar, de eerste 50 uur klinken de dopjes erg schel waarna ze geleidelijk afvlakken en een heel fijn geluid gaan produceren.

Heb jij ook een JVC HA-FX40 (Rood, Zwart)?