Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD Review

WillemJanJansen 17 oktober 2005, laatste update op 17 oktober 2005, 926 views

Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD

Pluspunten

• Zeer makkelijk te unlocken
  • Prestaties in verhouding met Prijs

Minpunten

• Bios mod (voltage) werkt niet
  • Irritante blauwe led fan

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb de kaart gekocht als vervanging van mijn 9600 Pro en ben zeer tevreden met het ding. De kaart is unlockt naar 16/6 met behulp van Rivatuner. Tot nu toe heb ik een max overklok van 412/897 mhz maar met behulp van wat extra volt moet dat omhoog kunnen. Het probleem is, als je de bios modt naar een hoger voltage, dan blijft het voltage gewoon op stock staan. Een minpuntje voor het overklokken dus. Ook hoor ik vaak mensen klagen over het geluid maar dat valt best mee. Je kunt ook altijd de fan op 50 % zetten, zelfs al is de kaart stressed. Het ding is Idle 45 graden core en 42 graden memory bij mij. De dingen die je er bij krijgt vind ik tegenvallen. Het spel Deus Ex: invisible war is gewoon CRAP en de rest zijn allemaal demootjes. De prijs beviel me wel bij de aanschaf (129,-)

Heb jij ook een Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD?

Dit geeft een slecht punt bij de Modbaarheid. Vrij simpel lijkt mij. En nee, het is niet alleen bij mij zo. op het forum hoor je het ook heel vaak dat een bios (volt) mod geen effect heeft.
Ik wil niet vervelend zijn, maar je geeft "Modbaarheid" de maximale score :?
Leg uit; wat heeft het mislukken van een bios mod (modificatie) te maken met slechte eigenschappen van het originele product?
Ja, je kunt 4 pipelines en 1 Vertex Shader unlocken, dat vind ik het volle pond waard hoor! Ook al kun je de bios wat minder goed modden. Op jouw manier zou ik de prijs ook maar 2 streepjes moeten geven, Ja want er zijn ook kaarten van 35 euro verkrijgbaar hoor :z
ik heb deze kaart ook en pers 430 mhz uit de core :)