Dell Vostro 1510 NB (N0515101) Review

lgrijsen 29 september 2009, laatste update op 29 september 2009, 657 views

Dell Vostro 1510 NB (N0515101)

Pluspunten

• accuduur, prestaties, scherm, prijs

Minpunten

• hitte, weinig aansluitingen, toetsenbord krap, geluid

Aanschaf
De Vostro 1510 heb ik aangeschaft vanwege de goede prijs / kwaliteitsverhouding. Ik vind dat je betrekkelijk veel laptop krijgt voor niet al te veel geld.

Gebruik
Ik gebruik de laptop voor mijn werk; webdeveloper. Daarvoor draai ik vaak veel programma's en vensters tegelijk. De Vostro kan dit goed handelen door zijn snelheid en intern geheugen!
Daarnaast weegt de laptop haast niets en is hij goed te vervoeren. Bij het reizen komt de accuduur van ongeveer 3 - 4 uur goed van pas!
De muispad werkt prima, maar gaat toch irriteren na verloop van tijd. Dus externe muis aansluiten is een aanrader.

Geluid
Dit is erg magertjes, plat, blikkerig en vooral het volume is mager. Echter ik laat het van weinig invloed zijn op de beoordeling omdat dit typisch een zakelijke laptop is.

Mogelijkheden
Met laptop is er van alles mogelijk. Extern scherm aansluiten, 4 USB apparaten, DVD's afspelen en bekijken, cardreader etc. etc. Ook de controlleknoppen voor media op het toetsenbord zijn wel handig.

Heb jij ook een Dell Vostro 1510 NB (N0515101)?

wat meer specificaties van de laptop misschien?