NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart) Review

Whizzie 17 oktober 2005, 371 views

NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)

Pluspunten

• Snelle schrijf-snelheid, goede ondersteuning voor diverse formaten, snelle lees-snelheid

Minpunten

• Geen tot dusver

Media-foutgevoeligheid Score: 3
Media-compatibiliteit Score: 4
Schrijfsnelheid Score: 5
Leessnelheid Score: 4
Zeer goede brander, dit is mijn tweede NEC brander, de 3540 overtreft de 2500A in grote mate kwa snelheid en prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb de brander eerst wel moeten flashen voordat er een goede medium herkenning tot stand kwam, maar daarna was het zeker prima in orde. Dual layer heb ik nog nooit gebrand maar het wordt blijkbaar goed ondersteund door deze brander, Verder werkt deze brander met de belangrijkste programma's zoals Nero en WinOnCd zowel op XP als XP 64-bit en Linux,een topper

Heb jij ook een NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)?