Specificaties Bridge met 2x E27 lampen (Multi prot.) - Bekijk alle specificaties

Philips Hue White Starter Pack (E27, 2 lampen, met Bridge 2.0) Review

DaanVerwaaij 7 september 2016, laatste update op 7 september 2016, 1.060 views

Philips Hue White Starter Pack (E27, 2 lampen, met Bridge 2.0)

Prima pakket, makkelijk te installeren en het werkt goed, ook met en slechte wifi-verbinding.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Geen aanslag op je wifi-netwerk
  • groot bereik

Minpunten

• Slechte privacyvoorwaarden

Kwaliteit Score: 5
Ik heb erg lang gewacht tot ik uiteindelijk over de brug gegaan ben met het kopen van deze set. Ik had geen behoefte aan gekleurd licht en een remote heb ik niet nodig omdat ik toch alles via mijn telefoon doe.
Deze set is daardoor erg aantrekkelijk.
En van de twee lampen hangt aan het plafond en de andere heb ik gebruikt als schemerlamp. Voor beide posities is de maximale lichtopbrengst prima.

Omdat ik in het buitengebied is het internet hier niet zo geweldig snel (4Mbit p/s). Ook hangen de lampen in het deel van het huis dat het verste weg is van de modem en de versterkers. Ondanks dat alles reageren ze snel en goed.

Het grote minpunt vind ik de privacyvoorwaarden van de Hue app. De app werkt alleen als je de voorwaarden accepteert, die erop neerkomen dat al je info voor Philips n voor willekeurige derde partijen is.

Heb jij ook een Philips Hue White Starter Pack (E27, 2 lampen, met Bridge 2.0)?

Bij een Hueset maakt het niet uit waar je lampen hangen, die zitten niet op de WiFi, je bridge echter wel.
Je lampen gebruiken Zigbee.
Klopt, maar de telefoon waarmee ik ze bedien wel en dat doe ik als in die ruimtes ben. Bedankt voor de aanvulling.
Daarvoor maakt het niet uit hoe snel je internet is. Je gebruikt je interne wifi netwerk. Sterker nog, internet heb je niet nodig
Ik heb deze lampen ook. Perfecte lampen. Alleen deze nieuwe versie vind ik witter dan de Hue White Ambiance lampen, welke ik ook heb, welke wat zachter zijn qua kleur.
Ze zijn waarschijnlijk ook niet voor niets bijna de helft goedkopwe :P :p
Startsetje bij ah lag er voor 25 bij de uitverkoop :) :)
Woat en dan bel je me niet ff XD