Specificaties 15,6" (1920x1080 IPS), 256GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad Y50-70 (59446114) Review

hofmanerik 7 september 2016, 138 views

Lenovo IdeaPad Y50-70 (59446114)

Slecht product. De bouwkwaliteit is matig en er brokkelen stukken van het plastic af. Ook is het display van slechte kwaliteit.

Pluspunten

• Videokaart
  • Processor

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Display
  • Componenten

De laptop kwam binnen met 'backlight bleeding' na de reparatie hiervan kreeg ik last van 'ghosting'. Nu heb ik hem voor de derde keer terug gestuurd omdat de voeding er mee is opgehouden. Dit product is een duidelijk voorbeeld waardoor ik in de toekomst nooit meer voor Lenovo zal kiezen. Ik dacht een prima laptop gekocht te hebben voor een leuk bedrag, al met al is dit dus een slechte beslissing geweest.

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad Y50-70 (59446114)?