Specificaties Behuizing - Bekijk alle specificaties

Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart) Review

Snowjunk 19 april 2005, 163 views

Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)

Pluspunten

• Sterke en stille voeding meegeleverd
  • Laag geluidsniveau
  • Veel harddiskruimte
  • Styling

Minpunten

• Hij is aan de prijs
  • Alle kleuren leverbaar als het maar zwart is, Apple wit een optie?
  • De hoogglans lakafwerking is kwetsbaar

Kwaliteit voeding Score: 4
Er zijn een aantal redenen waarom ik deze kast een dergelijk hoge beoordeling mee geef.
Ten eerste is het algehele afwerkingsniveau samen met de kwaliteit van de gebruikte materialen hoog. De kast is vrij van rammels en alles zit stevig in elkaar. Duidelijk is dat er is nagedacht over de indeling van de kast.
Ten tweede zitten er een aantal praktische zaken in zoals de bijzondere plaatsing van de harddisk bays, een voeding die gelijk ook de 2 120mm fans aanstuurt (temperatuur afhankelijk), de rubberen voetjes voor de harddrive montage en speciale SATA stekkers aan de voeding.
Als derde kan ik de styling van de kast wel waarderen, zonder al te opzichtig te zijn is hij m.i. toch opvallend mooi.

Na deze lofzang is er slechts 1 negatieve klank endat zijn de rubberen voetjes. Hiervan heb ik er reeds twee opnieuw moeten lijmen. DIt heb ik wel beter gezien Antec!

Heb jij ook een Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)?