Logitech MX500 Optical Mouse (USB) Review

tongribnau 28 augustus 2016, laatste update op 7 april 2017, 211 views

Logitech MX500 Optical Mouse (USB)

super muis voor office en een beetje gaming

Pluspunten

• veel knoppen
  • lange levensduur
  • back/forward buttons
  • met draad (Duhh oude muis)
  • usb

Minpunten

• dpi knop (denk ik dat het is) werkt niet met windows 10
  • drivers niet up to date

deze muis heb ik gekregen van iemand.
goeie muis maar de knop op de bovenkant werkt niet. ( ik denk dat dit de dpi knop is)
er zijn ook geen nieuwe drivers meer dus ik denk dat ik later de logitech g502 protius spectrum neem.

maar des al niet te min het is een goede muis na al die jaren dat ik heb al heb (4jaar denk ik)
en hij is niet meer te koop. (DUHH oude muis)
het is wel handig dat er een usb op zit en niet zo'n oud ps/2 ding, die je nergens in kan steken.

update: ik heb de muis laten vallen en er zit nu een soort van nare feedback in,
Dan denk je dat je klikt maar dat is dan niet zo.

Heb jij ook een Logitech MX500 Optical Mouse (USB)?