Integral 64GB SDXC UltimaPro Review

MikeSinner 27 augustus 2016, 93 views

Integral 64GB SDXC UltimaPro

Valt uit en slaat soms niets op.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Valt soms uit
  • Slaat foto's niet goed op

Ik dacht goedkoop uit te zijn, maar helaas is het dus een miskoop geweest.
Omdat ik geen USB3.0 cardreader heb kan ik de snelheid niet bevestigen, al leek hij in eerste instantie wel heel ietsje sneller foto's op te slaan dan mijn oude geheugenkaart van slecht 8GB, maar als vervolgens blijkt dat hij dus de helft van de tijd niks op slaat, dan is het niet raar dat dat sneller gaat.
NU bij de 3e keer gebruik in mijn camera, kreeg ik zelfs meerdere keren het verzoek de kaart goed te plaatsen! Dit ding werkt dus echt voor geen meter, valt uit en slaat maar de helft van de tijd dingen op.
Erg jammer. Volgende keer toch maar weer een kaart kopen van een fatsoenlijk merk.

Heb jij ook een Integral 64GB SDXC UltimaPro?