Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort 35 (Zwart) Review

intel_478 26 augustus 2016, laatste update op 26 augustus 2016, 1.083 views

Bose QuietComfort 35 (Zwart)

Noise-cancelling is goed, maar kan niet alles tegenhouden (ik had meer verwacht) Geluidskwaliteit laat te wensen over in de midden-tonen naar mijn mening. Draagcomfort viel me als brildrager tegen, zie uitgebreide toelichting.

Pluspunten

• Ruis-loos
  • Pairing

Minpunten

• Midden-tonen
  • Draagcomfort (bril)

Bij het luisteren van klassieke muziek viel me gelijk op dat de midden-tonen te wensen over lieten ten opzichte van mijn oude Sennheiser.
Ook de hoge tonen zijn te scherp en lijken te clippen, maar dit kan misschien te maken hebben met het SBC protocol en/of de Bluetooth 2.0 verbinding.
De ANC is erg goed tegen mechanische geluiden en geeft geen opgesloten gevoel, maar wel lichtelijk vacuŁm gevoel.
In mijn geval hoorde ik met het raam open de tram-overgang-alarm-bellen nog door zachte stukken van de muziek heen.
Als bril-drager had ik problemen met het materiaal om de oorschelp dat geluid maakt bij bewegen (wat niet voorkomt met echt leder van de Momentum 2.0).
Tevens draaien de oorschelpen voor het opvouwen, maar zorgde dat voor onprettige druk achter mijn oren, mogelijk door mijn bril.

Heb jij ook een Bose QuietComfort 35 (Zwart)?

Korte review maar meer inhoud dan de lange prozas die ik hier soms tegen kom. Thanks!