TP-Link TL-SG108-10/100/1000 Mbps Desktop switch met 8 aansluitingen Review

timmie1 24 augustus 2016, laatste update op 24 augustus 2016, 605 views

TP-Link TL-SG108-10/100/1000 Mbps Desktop switch met 8 aansluitingen

Al met al een goedwerkende switch zonder fratsen en voor een nette prijs. In veel winkels verkrijgbaar(zowel in web- als fysieke winkels). Dit betreft de V2-versie!

Pluspunten

• Klein
  • Energiezuinig
  • Doorvoersnelheid zoals beloofd en stabiel
  • Wordt niet warm
  • IGMP snooping werkt prima
  • Goede prijs
  • Zelfs de (niet al te kleine) regionale pc-boer heeft ze in het assortiment.

Minpunten

• Evt. pootjes eronder zou in sommige gevallen fijn zijn

Klein, praktisch, strak en eenvoudig in gebruik. Plug en play, zelfs voor digibeten eenvoudig aan te sluiten en te gebruiken(getest!). Desondanks wordt er een handleiding met duidelijke uitleg bijgeleverd. IGMP snooping werkt perfect. Na stroomonderbreking binnen enkele seconden weer up-and-running i.t.t. mijn 3com switch. Realistische doorvoersnelheid komt in de buurt van de beloofde snelheid, deze is ook stabiel. Energiezuiniger dan de 8ports unmanaged switch van Netgear. Voelt niet warm aan.

Ik lees hieronder dat er een of ander (Java?)programma voor deze switch beschikbaar zou zijn, daar kan ik helaas niks over zeggen. Ik kan dat programma zo snel niet vinden ...

Inhoud doos:
TP-Link switch
Stroomadapter
Handleiding.

Heb jij ook een TP-Link TL-SG108-10/100/1000 Mbps Desktop switch met 8 aansluitingen?