Corsair TWIN2X2048-6400C4DHX 2GB (2x 1GB) DDR2 Review

Fulcrum2000 20 september 2009, laatste update op 22 februari 2010, 113 views

Corsair TWIN2X2048-6400C4DHX 2GB (2x 1GB) DDR2

Pluspunten

• Stabiel
  • Goedkoop
  • Geen compatibiliteits problemen

Minpunten

• Heatspreader lijkt een beetje voor de sier te zijn.

Stabiliteit Score: 5
Prima CAS4 geheugen, in het systeem klikken, booten en draaien maar. Nog nooit compatibiliteits problemen gehad in een van mijn computers (alle met Asus moederbord).

Ik heb inmiddels 4 setjes van dit geheugen die 24u/dag hun kunsten staan te vertonen op 400 MHz FSB met timings 4-4-4-12. Nooit crashes, vastlopers of wat voor ellende dan ook gehad.

Deze modules bevatten heatspreaders, maar dat isvolgens mij niet echt nodig omdat de modules bij normaal gebuik nauwelijks warm worden. Zelf een lichte overklok (10%) is geen enkel probleem.

Heb jij ook een Corsair TWIN2X2048-6400C4DHX 2GB (2x 1GB) DDR2?