Samsonite GuardIT Laptop rugzak (Maat M) Rood, Zwart - Reviews

Samsonite GuardIT Laptop rugzak (Maat M) Rood, Zwart Review

pjottum 7 september 2016, laatste update op 8 september 2018, 179 views Product gekocht

Samsonite GuardIT Laptop rugzak (Maat M) Rood, Zwart

No nonsense rugtas waar voldoende ruimte inzit voor alle spulletjes die je meeneemt van en naar je werk.

Pluspunten

• Ruim genoeg
  • Nette tas - blijft een rugtas natuurlijk
  • Vooralsnog: goede kwaliteit
  • Prijs - al heb ik de adviesprijs betaald.
  • Gewicht.

Minpunten

• Bodem is te slap waarder de tas geen vorm houdt.

Ik was op zoek naar een beetje fatsoenlijk ruime, maar ook weer niet te grote, rugtas om mee te nemen in het OV richting werk. Na enig speurwerk kwam ik bij de lokale tassenwinkel deze tegen.

Alles past er ook goed in: laptop, toetsenbord, standaard, kabeltjses/laders.

Wel een nadeel ontdekt, namelijk dat ie een beetje van de slappe is en niet echt vorm houdt. Er had wel wat versteviging onderin gekunt. En hij wordt veel verkocht, dus echt bijzonder en uniek ben je er niet mee..

Wel handig vind ik tegenwoordig de zijnetjes, hier gaat fruit en een flinke fles zonder problemen in mee. De fles hangt er dan buiten en zou mogen lekken zonder dat je spullen nat worden.

Update, twee jaar later: de tas is nog steeds dagelijks in gebruik. Mijn laptop zit in een hoes, de bescherming van de tas is onvoldoende. Sinds kort valt me op dat de band van binnen kapot begint te gaan, de buitenkant is nog prima maar het lijkt erop dat het schuimrubber gewoon los heeft gelaten (slechte lijm??) en daarmee wordt de tas vervelend te gebruiken. Ik ga maar eens op zoek naar wat nieuws. Mocht ik dat vinden, probeer ik daar ook een review van te posten.

Heb jij ook een Samsonite GuardIT Laptop rugzak (Maat M) Rood, Zwart?

de tas nog steeds in gebruik en hoe is/was het gebruik?
Ja, nog steeds. Doet het nog goed, weinig te zien van slijtage, ondanks trein en andere reizen. (vliegen, auto, etc etc)

[Reactie gewijzigd door pjottum op 20 februari 2018 09:51]

inmiddels 1 aangeschaft.