Specificaties Bedraad Qwerty met Cooler Master Mem-chanical switches - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Masterkeys Lite L Combo RGB (Qwerty US) Review

Dirkvnh 19 augustus 2016, 278 views

Cooler Master Masterkeys Lite L Combo RGB (Qwerty US)

Mooi RGB toetsenbord voor deze prijs! Echter voldoet de muis bij lange na niet aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Toetsenbord geweldig

Minpunten

• Muis een tegenvaller

Toetsenbord: Het toetsenbord voelt zwaar en solide aan. De RGB verlichting is helder en valt met functie toetsen(helaas niet met software) in te stellen in verscheidene patronen en kleuren. De toetsen voelen mechanisch aan, en zorgen ervoor dat dit toetsenbord vrij veel geluid maakt. Voor gamen is dit echter geen probleem, maar lange teksten typen kan wat minder prettig zijn. Al met al ben ik positief verrast over dit toetsenbord.

Muis: De muis ziet er strak uit, maar heeft nogal wat minpunten. De muis wiebelt, gaat stroef over de muismat heen en ligt niet comfortabel in de hand. Ook het scroll-wieltje draait stug rond. Voor mij echt een tegenvaller.

Heb jij ook een Cooler Master Masterkeys Lite L Combo RGB (Qwerty US)?