Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort 35 (Wit, Zilver) Review

Khaos 15 augustus 2016, 636 views

Bose QuietComfort 35 (Wit, Zilver)

Perfecte koptelefoon, elke cent meer dan waard

Pluspunten

• ANC (Noise cancelling)
  • Comfort
  • Gebruikersgemak

Minpunten

Gekocht als opvolger voor Parrot Zik 1.0. Nu 4 weken in bezit en elke seconde blij met mijn aankoop.

Scoort super goed op gebied van Comfort en gebruiksgemak. Audio is ook erg goed, al moet ik toegeven dat ik geen audiofiel ben. Het definitieve moment waarop ik verkocht was, was toen ik de ANC (noise cancelling) aanzette in het vliegtuig. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n fijne en rustige vlucht gehad. Je waant je (bijna) in je huiskamer met relaxte muziek op de achtergrond. Mijn vriendin heeft de 3x zo goedkope Sony 770BN en dat verschil merk je. Ook een prima product, maar kan niet tippen aan deze Bose.

Als aanstaande koper stel je jezelf waarschijnlijk de vraag of de Bose de meerprijs tov van goedkopere koptelefoons waard is. Dat is natuurlijk een zeer persoonlijke vraag, maar zoals ik begin is het antwoord voor mij volmondig ja!

Heb jij ook een Bose QuietComfort 35 (Wit, Zilver)?

Deze hoofdtelefoons koop je niet voor de bass/hifi geluid maar vooral voor de meer dan uitstekende Noise Cancelling. Ideaal om in het vliegtuig films mee te kijken. Je hoeft het volume dan niet meer op maximaal te zetten om de film te kunnen volgen.
Zou je nog wat meer kunnen opmerken over het geluid van de koptelefoon. Hoe zijn de lage frequenties ten opzichte van de hoge. En wat voor muziek luister je er mee. Is het bijvoorbeeld een geschikte koptelefoon voor hardstyle (hoe komt de bass er uit) of is klassiek een beter genre ?
Ben op zoek naar een opvolger van mijn Bose On-Ear (1st gen) maar de 2e generatie On-Ear deed het niet voor me.. (te weinig bass)
Zoals aangegeven ben ik geen audiofiel. Ik luister vooral symphonische metal zoals Dream Theater, Nightwish, wordt ook blij van de betere rock ala Muse, Biffy Clyro maar kan ook genieten van Ludovico Einaudi (piano). Alles klinkt wat mij betreft zeer goed. De Bass is echter niet overdreven sterk, dat is ook iets wat je in professionele reviews terug vind. Voor de muziek die ik luister is dat geen punt en als ik het niet elders gelezen had, had ik het geeneens gemerkt.
Thanks voor je snelle reactie! Luister zelf ook veel Einaudi maar soms wil ik even stoom afblazen en dan gaat er een hardstyle setje op.. het is dan wel fijn als de bass een beetje op orde is (ergo: aanwezig en strak)