Specificaties 5GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

TP-Link N600 (TD-W9980) Review

Shadow 15 augustus 2016, laatste update op 15 augustus 2016, 281 views

TP-Link N600 (TD-W9980)

Ik heb deze router zelf niet, maar ik ben er net achter gekomen dat het modem in dit apparaat geen g993.5 (vectored VDSL2) ondersteunt en dus niet bruikbaar is op het Nederlandse VDSL2 netwerk van KPN. Gewoon even als waarschuwing...

Pluspunten

• Het is vast een mooi ding.

Minpunten

• Geen g993.5!

Heb jij ook een TP-Link N600 (TD-W9980)?

Inventieve manier van waarschuwen. _/-\o_
Tsja, als je in de pricewatch sorteert op VDSL2 + Dual-band WIFI komt deze als laagste prijs naar boven. Stond letterlijk op het punt om hem aan te schaffen, maar kwam er toen achter dat hij dus iets niet ondersteund van voor VDSL2 in Nederland nodig is. Lijkt me redelijk relevant (en minimaal een +3 voor de review waard als ik je een miskoop bespaard heb :P).

[Reactie gewijzigd door Shadow op 16 augustus 2016 12:30]

Maar je hebt natuurlijk ook gelijk de specs van dit apparaat laten wijzigen binnen de PW, toch?
Nou, normaal doe ik dat altijd, maar er bestaat geen spec 'g993.5 (vectored VDSL2)' in de pricewach. Ik denk ook niet dat er iemand is die daarop zou gaan sorteren of zoeken. En technisch ondersteund deze dus wel VDSL2, alleen dus niet dat bepaalde protocol wat nodig is voor het netwerk van KPN en dus werkt het ding niet in Nederland.