Specificaties 120GB 2.5" (SATA-300) @ 250/180MB/s - Bekijk alle specificaties

OCZ Vertex SATA II 2.5" SSD 120GB Review

tfro71 14 september 2009, laatste update op 15 april 2010, 601 views

OCZ Vertex SATA II 2.5" SSD 120GB

Pluspunten

• SNEL!
  • lekker klein (maar dat zijn al die 2,5" schijven

Minpunten

• helaas is dit de prijs

Ik heb de schijf nog niet echt lang in gebruik maar de resultaten zijn fenomenaal op mijn dell e6400 laptop. Voorheen zat er een 7200 rpm schijf in.
Windows XP wordt met deze SSD zowaar snel ;), Ubuntu heb ik er ook nog even op gehad en dat is echt turbosnel op deze laptop waar het met de normale schijf wel lekker was maar niet echt bijzonder.
Installeren ging makkelijk, hij zat er in 10 minuten in, waarvan ik 5 minuten nodig had om mijn HD uberhaupt te vinden in de laptop. Lang leve youtube.

De schijf zit netjes verpakt in een doosje met ruim schuim, Alternate kon alles in een stevige envelop verzenden.

• Dell laitude E6400
  • Linux

Heb jij ook een OCZ Vertex SATA II 2.5" SSD 120GB?

Leuke introductie, waar is de rest van de review.
Ik vraag me hetzelfde af, ook zonder tekst en uitleg is het wel duidelijk dat je tevreden bent, gezien je score...

Dit is geen review.