Xiaomi Mi Band 2 Zwart (Zwart) - Reviews

Specificaties Android, iOS compatibel en 7g - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Mi Band 2 Zwart (Zwart) Review

hoekronald 8 augustus 2016, 595 views

Xiaomi Mi Band 2 Zwart (Zwart)

Als enthousiaste gebruiker van de Mi Band 1 (en 1s), nu de Mi Band 2 een paar dagen in gebruik. De eerste ervaringen zijn positief en zelfs onder mijn pak misstaat de 'standaard' uitvoering niet. Een mooie opvolger in de Xiaomi familie.

Pluspunten

• Voelt (wederom) degelijk aan
  • Informatie af lezen op scherm
  • Notificaties van apps
  • Hartslag direct af kunnen lezen

Minpunten

• App niet in het Nederlands
  • De gesp niet te strak dragen

Als enthousiaste gebruiker van de voorgangers, wilde ik de Mi Band 2 niet laten schieten. De toevoeging van een scherm vindt ik een grote plus ten opzichte van de vorige edities. De 'fitness trakcer' gebruik ik veelal om tijdens sportevenementen (hardlopen en voetbal) mijn activiteiten te bekijken. Zowel afgelegde afstand, aantal stappen, maar zeker ook hartslag. Dit is zeker handig zodat je ook je herstel kunt meten na een inspanning.

Tevens gebruik ik deze als mijn telefoon op 'stil' staat tijdens afspraken of vergaderingen. Hierdoor ontvang ik notificaties op het (misschien iets te) kleine scherm. Hierdoor hoef ik niet continu naar mijn telefoon te grijpen. Tevens geeft dit leuke gesprekken met klanten en collega's.

De Mi Band 2 is wederom een stap in de juiste richting van Xiaomi. Nu nog een groter (kleuren) scherm i.c.m. de uitstekende accuduur en ze gaan serieus strijden met de besten. Voor de prijs hoef je het niet te laten in ieder geval.

Heb jij ook een Xiaomi Mi Band 2 Zwart (Zwart)?

Meer advertenties