Specificaties 5GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Linksys WRT610N Review

Eftegarie 7 september 2009, laatste update op 9 september 2009, 1.897 views

Linksys WRT610N

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Hoge uptime
  • Goede samenwerking met Linksys VOIP toestellen
  • Goed bereik
  • Strak interface

Minpunten

• De prijs zal de family consumers afschrikken (maar voor de zakelijke gebruikers betaalt de schaalbaarheid en betrouwbaarheid zich wel terug)

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
Ik ben een zakelijke gebruiker, liefhebber van af en toe gamepje, fotograaf die soms grote files uploadt en gebruiker van een VOIP Telefoon die enorme dorst heeft naar een constante, betrouwbare connectie met het internet.

Wegens regelmatige uitval met onze ADSL van Speedlinq (providerTelfort) in regio Delft, hebben wij ZIGGO gekocht en toen we nog steeds nog af en toe last hadden van uitval, heb ik besloten de router en switches te vervangen en besloten een serieuze router aan te schaffen die het uitval van de locale internet verhielp.

Deze router heeft mij in alle opzichten (behalve de prijs) aardig postief verrast.

Ik ben bijzonder blij met de strakke, duitse no-nonsense web interface van de WRT610N.

Een verademing vergeleken met de speedtouch router die echt een speelgoed lijkt vergeleken met de linksys.
Alle klachten zijn opgelost.

Zeer aan te raden.

• Netgear 16 ports Fast Ethernet Switch
  • Cisco Linksys 8 ports Gigabit Ethernet Switch
  • Cat 5e en Cat 6 UTP cables

Heb jij ook een Linksys WRT610N?

Goed verhaal, lekker kort!
beetje weinig informatie maar ik kan er uit begrijpen dat je er tevreden mee bent
Heb deze router ook in mijn bezit, zal binnenkort ook eens een review schrijven.

Leuke review :)
Zijn je klachten hiermee over?
Alle problemen opgelost, voor ons althans :) dit kan k komen door de combinatie van de ziggo+linksys combo...