Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart) Review

melvinwstavast 29 juli 2016, 434 views

Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)

Zeer mooie oortjes ik ben er heel blij mij. mooie geluid en bass. werkt bij vele muziekstijlen (zie de uitegebreide review voor welke muziekstijl hij het beste is) ik heb er veel plzier mee en hij blijft mooi heel. hoge frequenties zijn wel slechter dan de lage melvin

Pluspunten

• mooie bas
  • lage frequentie geluiden zijn sterk en goed
  • past goed in de oor
  • mooi ontwerp
  • 90 graden input
  • sterk
  • zuiver
  • bijgeleverde bewaar tas

Minpunten

• hoge frequenties
  • dun draadje naar de oortjes

Zeer mooie oortjes ik ben er heel blij mij.
Ik heb zelf een grote telefoon 6 inch en als ik me telefoon in me broekzak doe en ook nog oortjes erbij doe dan steekt de input in je lichaam, bij deze oortjes gebeurt dat niet omdat hij 90 graden gebogen is .
het geluid is heel goed bijvoorbeeld bass of lage frequentie is hij heel zuiver.
Bij hoge tonen is het vaak wat minder zuiver.

Geluidstest

- -= slecht
- = matig
. = gemiddeld
+= goed
++= uitstekend

Doel: kijken welke soorten muziek je het beste kan luisteren met deze oortjes

Hoe: Ik heb meerdere soorten muziek geluistert met deze oortjes en ik heb een collega gevraagd om deze test ook te doen en van onze beide resultaten heb ik een gemiddeld resultaat van gemaakt

resultaat:

soul -
trap +
trance +
klasiek -

Hij werkt goed bij de meeste muziekstijlen. maar let op heeft hij een minnetje dan kan het ook echt niet fijn luisteren zijn

ik heb hem nu een jaar en nog steeds doen ze het goed ik ben er zeer te vreden mee dit merk is zeker aan te raden.

Heb jij ook een Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)?

Sennheiser heeft notoir slechte draadjes. Vanwege kabelbreuk hebben de sennheisers bij mij nooit langer geleefd dan 6-9 maanden. Jammer, want het geluid is idd prima. Misschien mijn eigen schuld. Vul aub je review aan na een flinke periode van gebruik, dat zou super zijn.
Hallo
Dankjewel voor het reageren
Waar zijn bij jou de oortjes kapot gegaan dan?
Want ik heb ze 14 augustus een jaar en er is niks aan de hand op een kapotte ear plug na (niet het oortje die plugs die je er bij krijgt)

Mvg
Melvin
Hoi Melvin, bij mij gingen ze altijd kapot bij de stekker. En van de kanalen begon te stotteren en viel op een gegeven moment uit. Nou moet ik er bij zeggen dat ik ze altijd behoorlijk intensief gebruik. Wel relevant om te melden dat je ze dus al bijna een vol jaar hebt gebruikt: goeie oortjes voor mensen die er zuinig op zijn. Mvg Johan
Hallo Johan
Dat ik er een vol jaar gebruik van heb gemaakt staat onderaan bij de eindoordeel
Ja ik gebruik ze ook intensief, ik mountainbike en hardloop ermee

Melvin