Specificaties 12" (1920x1280), Win 10 Pro, WiFi - Bekijk alle specificaties

HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver Review

RikTweakerNewbie 20 juli 2016, laatste update op 27 juli 2016, 44 views

HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver

Ik vind de HP als tablet aan de zware kant maar als laptop zeer goed. Ook onderweg is het apparaat handig in gebruik. Het scherm is uitstekend. De batterijduur gaat lekker lang mee. Een minpunt vind ik dat de HP minder stabiel is. Optie voor 3/4G is mooie toevoeging.

Pluspunten

• scherm
  • snelheid
  • batterijduur
  • design
  • 3\4G

Minpunten

• geluid
  • zwaar
  • stabiliteit
  • 3\4G niet altijd even stabiel

Als laptop is hij zeer goed. Het is handig dat hij ook als tablet te gebruiken is maar dat heb ik eigenlijk nog maar vrij weinig gedaan. Het nadeel daarvan is dat hij als je deze wat langer in je hand hebt toch behoorlijk zwaar is. Als laptop staat hij vrij stabiel en licht.

Als laptop is deze wel erg prettig en ook onderweg is de HP handig in gebruik. Het scherm is uitstekend. De Mobile Connect Pro mogelijkheid is mij erg goed bevallen alleen is het soms wat lastig om in het begin verbinding te maken. Je kunt wel direct zien hoeveel je van het internet tegoed hebt verbruikt wat erg handig is.

De laptop is erg snel en Windows pro 10 werkt erg prettig. Het toetsenbord kun je via de magneet connectoren aansluiten en die zit dan stevig aan het scherm bevestigd.

Conclusie is dat deze laptop/tablet vooral erg handig is voor onderweg en als gebruik voor een laptop wil je vooral een tablet dat zijn er betere alternatieven.

Heb jij ook een HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver?