XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7 Review

ragingbull 13 oktober 2005, 276 views

XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7

Pluspunten

• goed te overclocken!
  • snelle kaart!
  • mooie graphics!
  • word niet echt warm!
  • ziet erg fraai uit voor casemodders met een window!
  • het is een goede upgrade voor een pc met een AGP 4x slot!

Minpunten

• bijvoeden doormiddel van een molex in de kaart.

Drivers en compatibiliteit Score: 5
De stock cooler maakt wat herrie... maar ik heb deze dan ook alleen op mijn kaart gehad om hem de eerste keer te testen. Ik heb er namelijk een Zalman VF700Cu op gezet.

De kaart is erg goed te overclocken! Ik haal op stock speeds 500 3dmarks in 3dmark2005 minder dan als ik hem OC!

Beeldkwalitijd is erg goed! Ik speel counterstrike source op zijn allerhoogst! ook AA AS! Ik moet wel zeggen dat de HL2 engine ook mede afhanelijk is van je CPU kracht. Ik heb zelf een 2600+ cpu @ 2800+. en 512mb ram.

Daarnaast was de kaart ook niet eens zo duur..

Heb jij ook een XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7?