Samsung Galaxy S5 mini (4G) Zwart Review

MrsX 15 juli 2016, 374 views

Samsung Galaxy S5 mini (4G) Zwart

SIM kaart wordt niet herkend.

Pluspunten

• Niet te groot
  • Snel

Minpunten

• SIM kaart wordt niet herkend

SIM kaart wordt niet herkend... wie weet oplossing?

Wij hebben er tot nu toe 3 geprobeerd en de volgende 2 komen er al weer aan.
Bij geen enkele S5 mini wordt de SIM kaart herkend.

De provider heeft al een nieuwe, dikkere, SIM kaart gestuurd maar nog steeds geen herkenning. (Simlockvrije GSM, Prepaid SIM, geen internet alleen thuis via wifi)

Wie weet de oplossing?

Wij blijven maar op en neer sturen met het bedrijf maar wij willen gewoon, een telefoon!

Heb jij ook een Samsung Galaxy S5 mini (4G) Zwart?

Reviews door de redactie

Ook bij de S4 gehad, met een nieuwe simkaart. Ik heb het opgelost door gewoon een papiertje op te vouwen en bij de simkaarthouder van het toestel in te drukken, zodat de koperen contacten van de simkaart wel verbinding kunnen maken (en houden) met het toestel. Low tech, maar werkte wel
Dank u,

Had al een dikkere SIM kaart ontvangen maar hielp niets.
Toen had ik al geprobeerd met een papiertje of stukje plastic maar past niks tussen.
Zelfs de dikte van plakband is te dik...
Even voor jullie beeld.
Een mini van samsung is een klein toestel met de hardware van 1 generatie terug maar dan slechter gemaakt en kleiner. To be fair, dat hoeft niet slecht te zijn. Echter..... ze hebben geen goede reputatie. Toen ik nog bij de Dixons werkte kregen we de mini's ronduit het meeste terug voor RMA.

ergo: ik zou iets anders leuks uitzoeken voor de prijs.
Dank u. Alleen heb ik niets aan een groot toestel en hebben wij tot volle tevredenheid een S3 mini en een S4 mini's gehad.

Dit SIM kaart probleem is alleen hopeloos.
Vandaag ontvangen wij nr. 4 en 5 om te proberen.
Hoop op betere kwaliteit van de lezer.
Dank u.
Een ander toestel is vaak groter.
Daar heb ik niets aan.
Sony heeft een heel eigen manier om alles te doen en doet alles precies omgekeerd met wat je bent gewend.
Alleen Samsung heeft alles geordend zoals wij het graag willen.
Het is android, alles is aan te passen. :/