Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset Review

dmagielse 13 juli 2016, 168 views

Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

Slechte Headset

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten en goede software

Minpunten

• Slecht gebouwd
  • Slechte audiokwaliteit
  • Zacht geluid
  • Afschuwelijke microfoon
  • Erg pijnlijk om te dragen

Features Score: 2
Opnamekwaliteit Score: 2
Ik heb deze headset bij de mediamarkt gekocht, en heb de headset meteen uitgetest. De headset zelf is niet erg slecht, en ziet er comfortabel uit. Maar dit veranderd meteen als je 'm opzet.
Hij doet pijn aan de bovenkant en zijkanten van je hoofd, het geluid is zacht, de microfoon is afschuwelijk slecht, en sommige usb ports laten hem crashen.

Overall geen goeie headset dus.
Ik vind de meeste headsets niet erg goed, ik ben meer van de koptelefoon + microfoon, maar ik kan duidelijk zien dat dit geen goede headset is.

Heb jij ook een Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset?