Samsung Syncmaster 2333HD Zwart Review

theBIGone 30 augustus 2009, laatste update op 30 augustus 2009, 535 views

Samsung Syncmaster 2333HD Zwart

Pluspunten

• Full HD voor een lage prijs
  • 2 HDMI connectoren + veel aansluitmogelijkheden
  • Vormgeving
  • Afstandsbediening meegeleverd

Minpunten

• Speakers
  • Instabiele verbinding tussen voet en scherm
  • Geen DVI of HDMI kabel meegeleverd
  • Tintverschil aan zijkanten scherm bij donkere weergaven

Al met al een erg mooi scherm. De afwerking is wat minder. Zo zaten er nog een paar kleine restjes plastic vast aan de spuitgiet onderdelen die eigenlijk verwijderd zouden moeten zijn en is de sokkel ook niet heel stabiel. Maar Natuurlijk is de vormgeving sleak en glimmend.
Het full hd kijken is natuurlijk een erg mooie ervaring en ik kan er dan ook maar geen genoeg van krijgen. De kleuren zijn mooi helder, maar de kijkhoeken vallen mij een beetje tegen
Bij donkere weergave is er een duidelijk verschil in tint zijkanten van het beeld. Ik noem dit niet omdat het echt storend is, maar wel zodat je daar rekening mee kan houden.
De boxjes zijn echt te slecht. Ik heb ze niet nodig, maar vraag me af of ze niet beter uit het ontwerp verwijderd kunnen worden.

Wat ik erg jammer vind is dat ik de TV functie niet kan gebruiken. Mijn signaal van mijn analoge kabel is blijkbaar niet helemaal goed voor dit scherm. Ik moet erbij zeggen dat het signaal op mijn andere tv veel beter is. Maar dat is waarschijnlijk een verschil tussen analoog en digitaal weergeven.

Nogmaals Dit is een erg mooi scherm en de nadelen die ik heb beschreven zijn enkel om u voor te bereiden op de kleine minpuntjes van het scherm want verder is het een super aankoop geweest!

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 2333HD Zwart?

Je kan je analoge TV niet gebruiken of is het signaal gewoon slecht? Koop gewoon een goede analoge kabel, ik had zelf ook eerst eentje van 3 euro, daarna een van 20,- geleend van een vriend en die had perfect beeld, beter dan op mijn oude CRT TV.
Het signaal is misschien niet helemaal optimaal, maar op mijn oude beeldbuis heb ik daar totaal geel last van. Op dit beeldscherm zijn er echter veel diagonale golven te zien die het kijken naar de tv echt storend maken. Natuurlijk kan ik een duurdere kabel kopen, maar de vraag is of het dan echt verbeterd aangezien ik dus goed kan kijken op mijn oude tv
die speakers zijn idd slecht te noemen, maar zijn wel handig als het scherm alleen als tv wordt gebruikt voor de niet veeleisende gebruiker. Weglaten leek me geen optie, aangezien het voor de prijs maar een minimaal verschil maakt en ze toch handig kunnen zijn.