LG Watch Urbane Zilver (Zwart) - Reviews

Specificaties Android compatibel en 63,4g - Bekijk alle specificaties

LG Watch Urbane Zilver (Zwart) Review

StrykernlNewbie 30 juni 2016, 145 views

LG Watch Urbane Zilver (Zwart)

ik was opzoek naar een smartwatch die er zou uitzien als een horloge maar meer kan dan de tijd en datum weergeven. dit is gelukt en dat voor de juiste prijs. hij ziet er super uit en voldoet aan mijn wensen. een echte aanrader voor de gadget freak.

Pluspunten

• hoge kwaliteit beeldscherm
  • veel gratis gadgets in de playstore
  • draagd lekker en is niet te zwaar

Minpunten

• batterijduur had wat langer gemogen (=1dag)
  • is niet altijd duidelijk of hij met de telefoon is verbonden
  • kan niet direct via bluetooth worden aangesloten

ik heb mijn LG urbane besteld bij belsimpel.nl, en ik moet toegeven dat zij woord bij daad voegen. voor 23:30 besteld is idd morgen in huis. de verpakking was best wel een verassing als je de binnenkant van de doos bekijkt. het proces verliep snel en vlekkeloos. kortom zeer tevreden. de watch zelf is een goed uitziende horloge dat niet opvalt als smartwatch, precies zoals ik dat graag zie. het scherm is super helder en reageer zeer goed. het koste me wel wat moeite om met bewegingen te werken maar dat leer je terwijl je bezig bent. batterijduur had wat langer gemogen maar is respectabel 1dag. helaas kun je niet direct via bluetooth werken, aansluiten gaat via de app. maar dit nadeel heeft wel als voordeel dat je daardoor gewoon kunt belle via de carkid terwijl de watch is aangesloten. dit kunnen maar weinig smartaches.

Heb jij ook een LG Watch Urbane Zilver (Zwart)?