Sony Xperia Z1 Paars - Reviews

Specificaties 5" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia Z1 Paars Review

kloentje2 29 juni 2016, 284 views

Sony Xperia Z1 Paars

Prima product met een enkele tegenvaller, maar zeer degelijk geprijsd en lekker in gebruik.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Waterdicht
  • Soepel in gebruik
  • Snel toestel
  • Vele extra features

Minpunten

• Ruzie met het touchscreen
  • Geen stock android

Dit toestel heb ik enkele maanden in gebruik gehad omdat mijn oude telefoon helaas niet meer functioneerde. Het toestel wende heel snel en was heel gemakkelijk in gebruik, het overtrof mijn verwachtingen absoluut. Zeker met de uitgebreide set van applicaties en extra's kan ik er ontiegelijk veel mee en ben ik er zeker op vooruit gegaan. Ik heb verschillende toestellen gehad, waaronder iPhone, Android en Windows Phone maar deze was wel een van de allerbeste die ik kon hebben.

De videoresultaten verbazen me en de snelheid van het toestel is geweldig, ook de accuduur is geweldig. Het enige nadeel wat ik heb gemerkt tijdens het gebruik is dat het toestel soms niet optimaal reageert wanneer ik op het Touchscreen iets indruk.

In principe gewoon een prima high-end toestel waarop ik veel dedicated spellen kon spelen, waaronder Ingress. Tevens is de GPS dusdanig goed dat ik een locatiegebaseerd spel goed kan spelen wat op andere toestellen helaas niet optimaal werkt.

Ik heb hem ook verscheidene keren laten vallen, waar hij niet kapot door ging. Het is een sterke rakker die mij uitstekend heeft bijgestaan met de snelle 4G en kracht.

Heb jij ook een Sony Xperia Z1 Paars?

Reviews door de redactie