Garmin Nüvi 55LMT (Centraal Europa) Review

Rvanhemert 22 juni 2016, 444 views

Garmin Nüvi 55LMT (Centraal Europa)

Pluspunten

• Gratis kaart updates ( die niet kloppen)
  • Groot scherm
  • Verkeersinfo via radiosignaal (wel lang wachten)
  • Gegevens op scherm zelf in te delen

Minpunten

• Kaarten kloppen niet (Ja, ik heb de meest recente kaart)
  • Toetsenbord werkt niet lekker
  • Stuurt je regelmatig een vreemde richting in
  • Zwakke plastic raambeugel die wiebelt
  • Meldingen over mobiele flitsers die er niet zijn
  • Slechte support ( telefonisch en email)

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Instructies Score: 2
Kaartmateriaal Score: 1
Positiebepaling Score: 1
Features Score: 3
Ik bezoek meer dan 15 adressen per dag en raad iedereen af een Garmin te kopen. De navigatie stuurt mij regelmatig midden door een woonwijk terwijl hij gewoon de doorgaande weg kan volgen. Adressen die al jaren bestaan staan niet in de kaart, (vurenhout zaandam, de Darse Uitgeest enz enz) zo ook straten die eenrichting zijn geworden die kent de Garmin niet en stuurt je gewoon door die straat heen. 1 op de 10 straten krijg je een melding over mobile flitsers die er niet zijn.Verkeersinfo duurt 20 minuten voordat het doorkomt. Het toetsenbord om het adres in te voeren reageert niet zoals het hoort, je zit te klooien om het juiste adres in te voeren. Kortom :Heel erg ontevreden. Ik koop zsm weer een TOMTOM omdat deze wel werken. Ik heb er spijt van dat mijn oude TOM al had verkocht. Ik heb de Garmin gekocht omdat ik 80 euro moest betalen voor een nieuwe kaart bij Tomtom maar dit was het zeker waard..

Heb jij ook een Garmin Nüvi 55LMT (Centraal Europa)?

Bij veel nieuwe TOMTOM's heb je nu lifetime kaartupdates (linkje).