Uncharted: The Nathan Drake Collection, PlayStation 4 Review

Jasphur 22 juni 2016, laatste update op 22 juni 2016, 300 views

Uncharted: The Nathan Drake Collection, PlayStation 4

Zeer vermakelijk!

Pluspunten

• Sfeer
  • Verhaal
  • Nathan Drake
  • Locaties in het spel
  • Cast / Voice-acting
  • 3 spellen op 1 disc

Minpunten

• besturing

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
In de review van Tweakers is was te lezen dat dit vooral leuk is voor mensen die Uncharted nog nooit hadden gespeeld. En ik had het ook nog nooit gespeeld. Velen om heen wel en die werden helemaal lyrisch toen UC4 uit kwam.

Die aanstekelijkheid waarmee zij vertelde over UC deed mij tot de aankoop van Uncharted: The Nathan Drake Collection overgaan. Wel heb ik nog even gewacht totdat UC4 goed en wel uit was, want toen kusten Nathan Drake nog 60 euro. Nu kost deze 40 en dat vind ik een veel mooier bedrag voor spellen die elk in principe binnen 10 uur kunt uitspelen. De verschillende moeiljikheidsgraden zorgen er bij mij wel voor dat ik het spel 2 of 3 keer opnieuw wil spelen.

De besturing is af en toen een beetje "wazig" en dan doet Nathan niet helemaal wat je wilt. Ja, je zal er een keer dood aan gaan, maar het gebeurd niet zo vaak dat het irritant wordt.

Ik blijf bij wat Tweakers heeft gezegd. Als je Uncharted nog niet gespeeld hebt en je bent in het bezit van een PS4 koop dan dit spel. Aanrader!

Heb jij ook een Uncharted: The Nathan Drake Collection, PlayStation 4?

Bedankt voor je review! Ik zit op hetzelfde punt als jij zat en hoor ook goede verhalen om mij heen.

Misschien toch maar eens voor sparen en proberen als m'n 2e game(s) naast Dragon Age :)
Als je naar de PSN store gaat en dan game > demo's. Dan kun je een demo downloaden. Ik weet even niet meer welk level van welk deel, maar ik heb deze even gespeeld een uurtje ofzo. En daarna meteen spel gekocht.
Oh vet!

Thanks, dan doe ik dat eerst ff vanavond :)