Specificaties 355mm breed en 255mm lang - Bekijk alle specificaties

Razer Firefly Hard Edition Review

ThaJens 21 juni 2016, 253 views

Razer Firefly Hard Edition

Het ziet er zeer vet uit op je bureau alleen het ontbreekt 1 ding en dat is plat zijn. Volgens mij kan je de kabels in de mat voelen waardoor hij niet plat is.

Pluspunten

• Design
  • Erg dun

Minpunten

• Niet plat (!!!)
  • Erg glad

Kwaliteit Score: 1
Ik heb de Razer Firefly besteld in combinatie met de Razer Mamba 5G. Ik was zeer onder de indruk van de Chroma Lighting. Het viel me ook op dat hij veel dunner is dan je verwacht. Zodra ik mijn muis er op legde merkte ik het al in nog geen 15 seconde na wat heen en weer bewegen: hij is niet plat. Op sommige plekken steunde mijn muis alleen op het middenpunt waardoor je hem gewoon 30 rondjes kon laten draaien om zijn as met 1 zwiep. Zeer en zeer irritant dus. Ook is het oppervlak niet zoals van wat je van een normale muismat zou verwachten. Het voelt heel erg plastic aan en geeft compleet geen grip. Kortom niet kopen dus!

Heb jij ook een Razer Firefly Hard Edition?