Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech M100 (Wit) Review

marius1993 18 juni 2016, laatste update op 18 juni 2016, 128 views

Logitech M100 (Wit)

Prima muis voor eenvoudig gebruik met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ik heb deze muis al enkele jaren in gebruik, en hij functioneert nog steeds prima.

Pluspunten

• Ergonomie van de muis is goed
  • Gewicht is prettig laag
  • Snelheid
  • Scrollwiel kan niet vrij draaien

Minpunten

• Draad is wat lang
  • Scrollen veroorzaakt vrij veel geluid

Ik heb deze muis enkele jaren in gebruik en ben nog steeds uitermate tevreden.
Heb in de tussentijd met andere muizen gewerkt, maar blijf de Logitech M100 de meest prettige muis vinden. De verpakking heb ik niet meer, dus dat kan ik niet reviewen.
Motivatie bij de pluspunten:
-Ergonomie: De muis ligt fijn in de hand. Het ontwerp is simpel, maar vind ik prettiger in de hand liggen dan muizen die sterk voorgevormd zijn.
-Gewicht: Het gewicht is prettig laag. Veel andere muizen wegen meer, wat het navigeren minder prettig maakt.
-Snelheid: Wanneer ik met een draadloze muis werk, merk ik meestal iets van lag. De lag van deze muis is laag genoeg, om niet als hinderlijk ervaren te worden. Wellicht dat dit bij duurdere modellen wat minder zal spelen.
Scrollwiel kan niet vrij draaien: Van veel Logitech muizen kan het scrollwiel vrij draaien wanneer deze ingedrukt wordt. Ikzelf vind het prettig dat deze muis deze feature niet heeft.
Motivatie bij de minpunten:
-Lengte draad: Het draad is aan de lange kant, dit zou wat korter mogen. Ik gebruik de muis bij de desktop, een groot probleem is dit dus niet.
-Geluid scrollwiel: Het scrollen maakt vrij veel geluid. Persoonlijk vind ik dit niet hinderlijk, het is een klein minpunt.

Heb jij ook een Logitech M100 (Wit)?