Creative I-Trigue 3400 (2.1, 2x 8.5W, 24W) Review

N1ckk 23 augustus 2009, 344 views

Creative I-Trigue 3400 (2.1, 2x 8.5W, 24W)

Pluspunten

• Mooi design
  • Redelijk tot goed geluid
  • Alles netjes meegeleverd qua kabels etc
  • Kabeltjes lang genoeg maar niet te lang

Minpunten

• Geen echte bijgeleverde software
  • Geluidsregelaar stelt weinig voor
  • Geen mogelijkheid om langere kabels op de speakers te gebruiken
  • Positionering bass regelaar beetje 'lomp'

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 3
Ik heb dit setje eigenlijk al heel erg lang in gebruik (+- 4/5 jaar?) en heb er toen 200,- voor betaald bij de Dixons wat achteraf wel heel duur is geweest. Maar toch altijd heel tevreden erover geweest. De set kenmerkt zich denk ik vooral ook door de grote sub die erbij zit voor een 2.1 set.

De set kent een een subwoofer, 2 speakers en een geluidsregelaar wat niet meer is dan een draaiende volumeknop maar dat terzijde. De set ziet er netjes en verzorgt uit en heeft als eerste indruk ook dat er echt heel goed geluid in zit. Wat echter wat minder is aan de set de bass niet erg mooi is ten opzichte van het geluid en dat je dat continu aan het monitoren bent in een zekere hoogte door continu aan de volumeknop te zitten.

Voor de rest vertoont de set nog absoluut geen kuren, maar gaat i.v.m. de aanschaf van de Logitech Z-5500 (5.1 set) naar mijn zusje haar kamer. Verder is het opzich wel een aanrader, maar zeker niet voor het bedrag wat ik er ooit voor betaald heb maar dat heb je altijd.

Heb jij ook een Creative I-Trigue 3400 (2.1, 2x 8.5W, 24W)?