Gigabyte GA-K8NP-SLI, nForce4 SLI (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394B) Review

CharlatanNewbie 8 oktober 2005, 407 views

Gigabyte GA-K8NP-SLI, nForce4 SLI (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394B)

Pluspunten

• super compleet, nette prijs

Minpunten

• SLI-modus moet met switch worden geactiveerd

opvallend compleet product met dezelfde prestaties en betrouwbaarheid als de Asus equivalent alleen dan voor 30Euri minder...prestaties van de NF4 chipset zijn gewoon goed, zoals ook op andere borden die ik heb getest. Verder valt op dat dit bord met als basis de populaire GA-K8NF-9 ook ruim in de accesoires zit met diverse PATA en SATA-kabels. Daar ben ik blij mee omdat ik mijn kast bomvol heb gebouwd met ODD en HDD's. Ik heb er 2 maal de XFX nVidia 6600 in SLI-mode in gezet. Ik speel COD op de hoogste resolutie en maximaal detailniveau en dat gaat als een speer. Ik zit met smart te wachten op de officiele launch van COD II op 25 oktober as. Ik werk met A64 3600+ en 1Gb Samsung latje. HDD is een WD Raptor 74Gb.

Heb jij ook een Gigabyte GA-K8NP-SLI, nForce4 SLI (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394B)?

Ik denk 3500 of een 3700.
aan deze review hebben we dus niet zoveel. jammer dat je er zo weinig nuttigs over vertelt.