Sony Bravia KDL-50W755C Zwart Review

black_venomNewbie 10 juni 2016, laatste update op 10 juni 2016, 491 views

Sony Bravia KDL-50W755C Zwart

Totaal spijt van dat ik voor Sony ben gaan kiezen

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• Zenders zappen traag
  • Zenderconfiguratie loopt vast
  • instabiel

Sony? Voor mij nooit meer.
TV Gekocht met de BTW Vrije dagen bij de mediamarkt. Na een maand laten bezorgen omdat ik het pas later in gebruik zou nemen.
TV Aangesloten, wat een pracht ding in vormgeving, maar daar blijft het bij.

Zenders ingesteld en internet aangesloten. TV Update automatisch de firmware en toen begon alle ellende.
Het zappen van een zender duurt soms 5 sec! Het hele zenderconfiguratie menu loopt helemaal vast en doet uitzichzelf dingen.

Nieuwe tv, dus garantie. DUS NIET!
Contact opgenomen met Sony Support welke binnen 24 uur zou reageren.
Nou na een week wouden ze dat ik een filmpje ging maken van de situatie. Zo gezegd zo gedaan, antwoord van Sony:
Uw probleem ligt aan de firmware die we hebben uitgebracht. We hebben helaas geen oplossing voor dit probleem. Wanneer er een nieuwe firmware zal uitkomen zal het probleem opgelost zijn.

Ik stond echt versteld. Nieuwe tv met een storing en ze hebben geen oplossing en bieden totaal geen alternatieven aan. Dus moet ik maar wachten tot een nieuwe firmware die nog niet bestaat. Drama!

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-50W755C Zwart?

Dit is geen review maar een klacht
Dit heeft inderdaad weinig met een review te maken. Hier heb ik dus werkelijk helemaal niets aan als lezer, hoe frustrerend het ook is om een product te hebben dat niet goed werkt.
Zo weet je in ieder geval wat voor service Sony bied en dat je weet dat als je een Sony KDL serie tv aanschaft je gaat kampen met hetzelfde probleem!
Ik heb dezelfde tv en ben uitermate tevreden, dus het zegt niets over deze tv en al helemaal niet over Sony tvs in het algemeen. Ik sluit mij aan bij de comments hierboven.